beantwoord

Tv ontvanger blijft hangen.

  • 19 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 674 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik heb al een geruime tijd last van dat de tv ontvanger blijft hangen. Als ik met de afstandsbediening bijv van zender wil wijzigen en druk hem bijv van zender 5 naar 1 dan lijkt het alsof ik de 1 dan vasthoud op de afstandsbediening, het rode ledje rec wat oplicht als je drukt op de afstandsbediening blijft dan ook continu branden en boven in het beeldscherm zie je in dit geval alleen maar 1tjes achter elkaar verschijnen. Het duurt dan een minuutje en dan stopt hij en springt hij op 1.druk je dan weer op iets anders dan blijft hij weer hangen, hij blijft gewoon hangen op de knop die je op dat moment bedien. Het zit niet in de afstandsbediening, die is nieuw en met de oude en nieuwe doet hij dit. Resetten van de tv ontvanger werkt soms wel en soms niet, na het resetten gaat hij vaak gewoon weer verder als je de afstandsbediening weer bedien. Het beste kun je op het moment dat hij deze nukken heeft helemaal niks doen en een minuut of 10 wachten en dan werkt alles weer naar behoren. Ik vermoed zelf dat het iets in de tv ontvanger zelf is, het is de motorola VIP1853. Kan iemand mij helpen met dit probleem.

Gr Tommie
icon

Beste antwoord door GJC 19 augustus 2018, 16:16

Ik heb het gevoel dat je de ontvanger niet reset maar reboot (uit en weer aan). Dat is niet hetzelfde.
Je kunt een reset nog proberen, maar persoonlijk denk ik dat de 1853 zijn werk niet meer aan kan. Die van mij werd vervangen toen hij steeds trager ging reageren.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Je kunt je verzoek voor omruilen ook in onderstaand topic plaatsen. Met de nieuwe kun je dan meteen Netflix kijken.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik heb het gevoel dat je de ontvanger niet reset maar reboot (uit en weer aan). Dat is niet hetzelfde.
Je kunt een reset nog proberen, maar persoonlijk denk ik dat de 1853 zijn werk niet meer aan kan. Die van mij werd vervangen toen hij steeds trager ging reageren.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Je kunt je verzoek voor omruilen ook in onderstaand topic plaatsen. Met de nieuwe kun je dan meteen Netflix kijken.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je reactie, ga proberen hem om te wisselen, wel handig om dan ook Netflix te kunnen kijken.

Reageer