beantwoord

Tv-ontvanger besteld, wanneer kan ik deze verwachten?

• 15 september 2020
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 1

Hi Telfort! Ik heb een extra tv ontvanger besteld en vroeg mij af wanneer deze geleverd zou worden. Ik kan het abonnement niet wijzigen online omdat er een bestelling loopt, maar als ik op bestelstatus klik dan staat er dat er geen bestelling looopt. Zou jij mij ermee verder kunnen helpen? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 september 2020, 09:41

Dank je voor de gegevens @Essje. Het toevoegen van de ontvanger is inderdaad de reden dat je de melding krijgt van een openstaande wijziging. Ik heb gekeken naar de levering en die staat voor vandaag gepland. Vanmiddag tussen 14.00 en 16.30 komt PostNL bij jou met de nieuwe ontvanger.

Ik zal je de track & trace code ook even in een privébericht sturen. Mocht de bezorging vanmiddag niet lukken kan je het zelf ook volgen, of kiezen om het op een servicepunt te laten bezorgen.

Laat je het weten als je de ontvanger ontvangen hebt?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Essje. Als er iets opgestuurd wordt komt dit over het algemeen binnen enkele werkdagen binnen. Wanneer en hoe heb je die bestelling precies gedaan? 

Als je de ontvanger op dit moment nog niet binnen hebt kijk ik graag met je mee. Op je forumprofiel zie ik alleen een postcode staan, om mee te kunnen kijken heb ik het huisnummer ook nodig. Zou je die er aan kunnen toevoegen?

Reputatie 1

Ik heb de bestelling maandag geplaatst en dit heb ik via de online omgeving gedaan, nadat ik was ingelogd. Heb toen het abonnement gewijzigd. 

ik zal nog even het huisnummer toevoegen aan mn profiel.

alvast hartelijk dank voor je hulp!

Reputatie 8
Badge +11

Dank je voor de gegevens @Essje. Het toevoegen van de ontvanger is inderdaad de reden dat je de melding krijgt van een openstaande wijziging. Ik heb gekeken naar de levering en die staat voor vandaag gepland. Vanmiddag tussen 14.00 en 16.30 komt PostNL bij jou met de nieuwe ontvanger.

Ik zal je de track & trace code ook even in een privébericht sturen. Mocht de bezorging vanmiddag niet lukken kan je het zelf ook volgen, of kiezen om het op een servicepunt te laten bezorgen.

Laat je het weten als je de ontvanger ontvangen hebt?

Reputatie 1

Beste Jasper, 

Bedankt voor je bericht! Ik heb de bezorger helaas net gemist. Ik was mijn zoontje ophalen van school. Maar kan ‘m morgen ophalen bij zo’n servicepunt! Hou je op de hoogte! 

Fijne avond alvast! 

Reputatie 1

De tv-ontvanger is ontvangen en geïnstalleerd! Bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, graag gedaan @Essje! Als we nog iets voor je kunnen doen of nakijken weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer