beantwoord

tv-ontvanger Amino A140 doet niets meer

• 12 maart 2018
  • TV
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Sinds gisteravond geeft de Amino A140 geen sjoege meer. Het rode lichtje brandt niet meer en hij wordt ook al niet meer warm (niet dat dat laatste een bewuste functie is, maar het is wel een bijverschijnsel :D).

Gezien een aantal eerdere bijdragen van anderen hier over de Amino kan het best zijn dat de alleen de voeding kapot is, maar ik zou niet weten hoe ik daarachter kan komen. Is het mogelijk dat mij een nieuwe Amino of adapter wordt toegestuurd?

Met vriendelijke groet,
Sando
icon

Beste antwoord door sandotelfort 13 maart 2018, 17:23

Dag Stephen,

Wat een bliksemsnelle service, zeg. Mijn bericht had ik vrij laat op de dag verzonden en dan nog staat al zo snel de postbode voor de deur. Mijn hartelijke dank!

Na een testje blijkt dat alleen de adapter defect is. Ik heb nu een set gekregen met een Amino en bijbehorende kabels + adapter. Wat doe ik hier nu mee? Op de bijgaande brief staat een adres in Alphen voor defecte apparatuur, maar ik neem aan dat ik de toegestuurde set retour stuur minus de nieuwe adapter plus de oude, defecte, adapter. Er maar een aantekening bijvoegen dat alleen de adapter defect is?

Met vriendelijke groet,
Sando

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sando, wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van Interactieve TV. Ik stuur je een nieuwe Amino met adapter. Zodra je deze hebt ontvangen laat je dan even weten waaraan het lag? Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Hartelijk dank, Stephen. Ik laat nog weten waaraan het lag. Groet, Sando
Reputatie 1
Dag Stephen,

Wat een bliksemsnelle service, zeg. Mijn bericht had ik vrij laat op de dag verzonden en dan nog staat al zo snel de postbode voor de deur. Mijn hartelijke dank!

Na een testje blijkt dat alleen de adapter defect is. Ik heb nu een set gekregen met een Amino en bijbehorende kabels + adapter. Wat doe ik hier nu mee? Op de bijgaande brief staat een adres in Alphen voor defecte apparatuur, maar ik neem aan dat ik de toegestuurde set retour stuur minus de nieuwe adapter plus de oude, defecte, adapter. Er maar een aantekening bijvoegen dat alleen de adapter defect is?

Met vriendelijke groet,
Sando
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sando, ja dat is inderdaad snel. 😃
Wat mij betreft mag je ook de nieuwe Amino en kabels gebruiken indien je dit wenst.
Wij ontvangen dan graag de defecte adapter en een Amino terug. Bij voorbaat dank!

Reageer