beantwoord

Tv-ontvanger activeren

• 9 september 2020
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik heb een TV ontvanger gekregen maar ik kan hem niet activeren want ik kan mijn abbonements bummer niet vinden en de pincodes in mijn telfort bij instelling en staat het er niet

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 september 2020, 16:04

Hi @ip1001953838, ik help je graag op weg met activeren van de tv-ontvanger.

Lukt het wel om in te loggen in Mijn Telfort? En zo ja, zie je dan wel jouw pakket staan? Dan kan je vervolgens via deze stappen jouw abonnementsnummer opzoeken:

1. Log in op Mijn Telfort.
  2. Kies voor het tabblad 'Thuis'
  3. Kijk bij 'Instellingen'.
  4. Kies voor 'TV-pincodes'.
  5. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.

Kan je voor mij daarnaast je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Het gaat om je postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer dat bij ons bekend is. Als je ze invult bij ‘Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hi @ip1001953838, ik help je graag op weg met activeren van de tv-ontvanger.

Lukt het wel om in te loggen in Mijn Telfort? En zo ja, zie je dan wel jouw pakket staan? Dan kan je vervolgens via deze stappen jouw abonnementsnummer opzoeken:

1. Log in op Mijn Telfort.
  2. Kies voor het tabblad 'Thuis'
  3. Kijk bij 'Instellingen'.
  4. Kies voor 'TV-pincodes'.
  5. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.

Kan je voor mij daarnaast je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Het gaat om je postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer dat bij ons bekend is. Als je ze invult bij ‘Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

Laat je weten of het is gelukt?

Reageer