beantwoord

Tv-ontvanger

• 1 november 2020
  • 3 reacties
  • 676 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn tv kastje laat de zenders niet meer zien. Alles werkt normaal, maar je kan op het kastje niet meer het zender nummer zien. Aan knop brandt wel

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 november 2020, 09:22

Hi @Vandidden, ik zie dat je al op weg geholpen bent, dat is fijn. Door de samengang van Telfort en KPN sluit vanaf vandaag, 2 november, het Telfort Forum. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. We helpen je daar graag verder!

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Zet de schakelaar achterop de tv ontvanger eventjes uit en weer aan, dan wordt de firmware opnieuw geïnstalleerd en hopenlijk is de klacht dan verdwenen

Mijn tv kastje laat de zenders niet meer zien. Alles werkt normaal, maar je kan op het kastje niet meer het zender nummer zien. Aan knop brandt wel

Hallo @Vandidden , die vraag kun je beter binnen het KPN forum stellen, dit forum sluit om 00.00 uur, alleen nog te lezen straks.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Vandidden, ik zie dat je al op weg geholpen bent, dat is fijn. Door de samengang van Telfort en KPN sluit vanaf vandaag, 2 november, het Telfort Forum. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. We helpen je daar graag verder!

Reageer