beantwoord

Tv-ontvanger 1853 start heel traag op

  • 13 april 2020
  • 6 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik zou graag mijn decoder om willen ruilen omdat als wij deze nu aan zetten het kastje pas na 5 minuten aan gaat. tevens kan je via de site van kpn het online omruilen. alleen werkt dit niet.

ik probeer het nu ook maar via het forum omdat telefonische niemand bereikbaar is. ook via facebook niks.

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 april 2020, 09:50

Hoi @Carolien1234567, niet fijn dat de tv-ontvanger zo lang nodig heeft voordat hij het doet. Goed dat je het laat weten! Tijdens feestdagen is de klantenservice inderdaad niet bereikbaar, maar op zulke momenten snap ik dat dat niet goed uit komt. We helpen je hier graag verder.

Met de gegevens in je forumprofiel heb ik je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je een oudere tv-ontvanger hebt, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Je ontvangt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Ik verwacht dat het dan weer werkt zoals het hoort :slight_smile: Laat je weten of alles is gelukt?

@Nieuwenhuis Niet fijn dat je last hebt van een soortgelijk probleem, goed dat je het laat weten. Ik zie dat je een eigen topic aangemaakt hebt, super. Op die manier kunnen we iedereen het beste helpen en houden we het overzichtelijk :slight_smile: We helpen je daar zo snel mogelijk verder.

Bekijk reactie

6 reacties

Dat het via KPN niet kan klopt, Telfort is (nog) geen KPN.

Heb je de motorola nog dan zou ik hem.laten omruilen omdat je ook.Netflix via de box wilt kijken, werkt sneller.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je huisnummer en postcode dat ziet webcare na de paasdagen wie je bent zodat ze dan een nieuwe ontvanger kunnen sturen

Reputatie 1

Ik zou graag mijn decoder om willen ruilen omdat als wij deze nu aan zetten het kastje pas na 5 minuten aan gaat. tevens kan je via de site van kpn het online omruilen. alleen werkt dit niet.

ik probeer het nu ook maar via het forum omdat telefonische niemand bereikbaar is. ook via facebook niks.

Wij hebben bijna hetzelfde probleem. We zetten de tv en decoder aan, krijgen wel gelijk geluid, maar het beeld volgt een stuk later. Tweede decoder boven is niks mis mee. 

Reputatie 8
Badge +18

@Nieuwenhuis het is beslist niet hetzelfde probleem en om het overzicht te bewaren op het forum kunje beter zelf een topic aanmaken

@Nieuwenhuishet is beslist niet hetzelfde probleem en om het overzicht te bewaren op het forum kunje beter zelf een topic aanmaken

kan makkelijk hetzelfde probleem zijn.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Carolien1234567, niet fijn dat de tv-ontvanger zo lang nodig heeft voordat hij het doet. Goed dat je het laat weten! Tijdens feestdagen is de klantenservice inderdaad niet bereikbaar, maar op zulke momenten snap ik dat dat niet goed uit komt. We helpen je hier graag verder.

Met de gegevens in je forumprofiel heb ik je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je een oudere tv-ontvanger hebt, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Je ontvangt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Ik verwacht dat het dan weer werkt zoals het hoort :slight_smile: Laat je weten of alles is gelukt?

@Nieuwenhuis Niet fijn dat je last hebt van een soortgelijk probleem, goed dat je het laat weten. Ik zie dat je een eigen topic aangemaakt hebt, super. Op die manier kunnen we iedereen het beste helpen en houden we het overzichtelijk :slight_smile: We helpen je daar zo snel mogelijk verder.

Reageer