beantwoord

Tv-ontvanger (1853) oud en wordt trager

• 4 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik merk dat mijn Moterola VIP1853 tv ontvanger trager wordt. Het duurt lang voordat ik beeld heb en geluid duurt nog langer. Ik heb al een paar keer een reset gedaan maar daarna krijg ik al snel hetzelfde euvel. Ik heb deze ontvanger al 8 jaar in bezit. Is het mogelijk dat deze eens vervangen wordt door een nieuwer type? Mijn vriendin die ook bij Telfort zit heeft een exemplaar waarbij je via de tv ontvanger ook Netflix en Amazon Prime kan kijken, mits je geabonneerd bent natuurlijk. Dit heb ik niet en ook dat zou ik graag willen hebben daar ik nu moet casten. Ik hoor graag. Groet, René

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 augustus 2020, 08:10

Goedemorgen @Momfer! De Motorola 1853 is een ouder model inderdaad, de apps voor Netflix, Amazon Prime en YouTube werken daar ook niet op. Op nieuwere modellen werken die wel. Doordat die apps niet werken kunnen we dit type makkelijk omruilen, dus dat heb ik meteen voor je in gang gezet. Binnen een paar werkdagen zal je een bezorger met een nieuwe ontvanger aan de deur hebben staan :slight_smile:

De Motorola kan je naar ons terugsturen, dan zorgen wij dat die verder verwerkt wordt. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?

Bekijk reactie

6 reacties

Hallo @Momfer , laat in je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer achter en een moderator kan dat voor je regelen.

Reputatie 1

Dank je wel, ik heb het net aangepast.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Momfer! De Motorola 1853 is een ouder model inderdaad, de apps voor Netflix, Amazon Prime en YouTube werken daar ook niet op. Op nieuwere modellen werken die wel. Doordat die apps niet werken kunnen we dit type makkelijk omruilen, dus dat heb ik meteen voor je in gang gezet. Binnen een paar werkdagen zal je een bezorger met een nieuwe ontvanger aan de deur hebben staan :slight_smile:

De Motorola kan je naar ons terugsturen, dan zorgen wij dat die verder verwerkt wordt. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?

Reputatie 1

Goedemorgen Jasper, dank voor de snelle service. Ik zie de nieuwe tv ontvanger graag tegemoet. De 1853 zal ik snel retourneren. Fijne dag verder. Groet, René

Reputatie 1

Goedemiddag Jasper, Jan,

Ik heb vandaag een Arris tv ontvanger ontvangen. Heb hem aangesloten en hij doet het perfect. Ook Amazon Prime kan ik nu rechtstreeks kijken. Er zat geen afstandsbediening bij maar degene die ik heb doet het prima. Nogmaals dank voor jullie medewerking. Ik zal de Moterola dit weekend retourneren (zonder afstandsbediening uiteraard).

Fijne dag verder. Groetjes, René

Reputatie 8
Badge +11

Goed om te lezen dat de nieuwe ontvanger het perfect doet @Momfer :slight_smile:  Het klopt inderdaad dat er geen nieuwe afstandsbediening bij zit, de huidige kan je gewoon blijven gebruiken. Die werkt verder wel goed toch?

Veel kijkplezier, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer