beantwoord

TV online via de app werkt goed

• 1 januari 2017
  • 2 reacties
  • 581 keer bekeken

TV online kijken via de app werkt bij ons op allebei de telefoons niet meer. We krijgen allebei de melding dat er geen contact is met het netwerk terwijl wifi het gewoon verder wel doet, alle andere apps werken wel naar behore. Tot nu toe op beide toestellen wifi opnieuw ingesteld de app opnieuw gedownload en geinstalleerd en het modem gereset.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen voor het darten vanavond weer begint 😃
icon

Beste antwoord door Kimberley 4 januari 2017, 14:56

Hi Smutsel en Genna,

Er was helaas een storing met TV Online waardoor je bovenstaande melding in beeld zag. Ik lees het graag als een van jullie toch nog problemen ervaart met de dienst.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
TV online kijken via de app werkt bij ons op allebei de telefoons niet meer. We krijgen allebei de melding dat er geen contact is met het netwerk terwijl wifi het gewoon verder wel doet, alle andere apps werken wel naar behore. Tot nu toe op beide toestellen wifi opnieuw ingesteld de app opnieuw gedownload en geinstalleerd en het modem gereset.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen voor het darten vanavond weer begint :D

Ik heb hetzelfde probleem, verbonden met mijn thuisnetwerk en toch melding krijgen dat er geen verbinding met Telfort netwerk is..
Badge
Hi Smutsel en Genna,

Er was helaas een storing met TV Online waardoor je bovenstaande melding in beeld zag. Ik lees het graag als een van jullie toch nog problemen ervaart met de dienst.

Reageer