beantwoord

tv online app heeft geen verbinding met het thuisnetwerk

• 22 november 2015
  • 14 reacties
  • 551 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Sinds de "grote" storing hebben wij (helaas) een ander ip adres. Vanaf dat moment hebben we op zowel 'meerdere pc's / laptops en 2 smartphones geen tv online meer. Het lijkt erop dat ons abonneenummer niet meer gekoppeld is met ons ip adres, zou dit weer herstelt kunnen worden?

Met vriendelijke groet,
Martine
icon

Beste antwoord door DeesVlees 29 november 2015, 17:59

Hoi Martine! Fijn om te vernemen dat het nu goed werkt. Heb je zelf nog iets veranderd? Aan deze kant hebben we uitsluitend de instellingen gereset namelijk. Verneem je reactie graag.

Zelf heb ik hier niets meer gedaan, ook het modem is niet meer uit geweest. Door te resetten aan jullie kant is het blijkbaar opgelost.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Hoi Martine,

volgens mij ligt het niet aan de storing van afgelopen vrijdag, ik heb dit probleem al een week voor de storing, krijg dezelfde meldingen op pc, laptop, tablet en smartphone zoals uw aangeeft, volgens de klantenservice moest ik mijn modem resetten omdat er een wijziging in mijn verbinding was, maar het probleem is er nog steeds na de reset, volgens mij zit het probleem bij Telfort/KPN.
Reputatie 1
Badge
Hoi Rini_v,

Dat klinkt niet erg hoopvol. Ik heb inmiddels een privebericht gestuurd met mijn NAW gegevens. Hopelijk is het (in mijn geval) een gevalletje van geen (juiste?) IP adres / abonneenummer.
Als er vooruitgang is dan laat ik het weten.
Heb je het modem wel gereset, en niet alleen maar uit/aan gezet?

Resetten doe je zo:
Op de achter- of zijkant van het Arcadyan modem bevindt zich een resetknop.
Je kunt het modem resetten door deze knop (vaak verzonken en niet zichtbaar) 10 seconden ingedrukt te houden.
Je kunt dit doen met een paperclip of pen. Hierna start het modem opnieuw op (dit kan tot 10 minuten duren).
Reputatie 1
Badge
Ik heb hetzelfde. Mijn mobiel geeft aan dat ik niet op mijn thuiswerknetwerk zit (wat uiteraard wel het geval is) en bij mijn laptop en computer heb ik het herkenbare blauwe scherm in de telfort.itvonline.nl
Reputatie 1
Badge
[quote=nelly jacoba]Heb je het modem wel gereset, en niet alleen maar uit/aan gezet?

Dank voor je reactie, nogmaals gereset (je kan immers nooit weten) met de 10 seconden methode, maar helaas.

albo78, weet je heel toevallig of bij jou ook het ip adres is gewijzigd?
Jammer.
Wordt dan morgen bellen of wachten tot webcare het oppakt.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Martine! Balen zeg! Ik kan je vertellen dat deze melding waarschijnlijk voort komt uit het feit dat de authenticatie niet helemaal lekker verloopt (het iTV Online platform ziet niet dat je je daadwerkelijk op je eigen netwerk bevindt). Probeer jezelf af te melden bij iTV Online, reset het modem dan, maak daarna opnieuw verbinding en meld je daarna weer aan. Mocht dit niet werken, geef dan je naw-gegevens door in een privéberichtje alsjeblieft, ik kijk er dan graag naar voor je.

@Rini_V,

Ook voor jou geldt het bovenstaande. Werkt het alsnog niet goed, geef dan jouw naw-gegevens door in een privéberichtje, na ontvangst duik ik erin voor je. :)

@nelly jacoba,

Awesome. Dank je!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rini! Bedankt voor je privéberichtje. Heb je van een reactie voorzien. 🙂
Reputatie 1
Badge
Ik heb via een privéberichtje de NAW gegevens doorgegeven ... en vanmiddag gekeken of het al weer werkt en ..... YESSSS :)
Een ieder bedankt voor het meedenken / reageren en Michael / Christy bedankt voor het oplossen!! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Martine! Fijn om te vernemen dat het nu goed werkt. Heb je zelf nog iets veranderd? Aan deze kant hebben we uitsluitend de instellingen gereset namelijk. Verneem je reactie graag.
Heb mijn gegevens ook doorgegeven middels een privébericht en sinds vandaag werkt alles weer zonder zelf instellingen te hebben veranderd, bedankt.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rini, dank voor je bericht. Ik ga er dan vanuit dat de IP-reeksen zijn toegevoegd aan de lijst met geautoriseerde adressen. 🙂
Reputatie 1
Badge

Zelf heb ik hier niets meer gedaan, ook het modem is niet meer uit geweest. Door te resetten aan jullie kant is het blijkbaar opgelost.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Martine. Prima! Goed om te lezen dat de reset kennelijk effect heeft gehad. Veel kijkplezier gewenst! 🙂