beantwoord

Tv loopt vast, melding: zender niet beschikbaar

• 6 april 2016
  • 4 reacties
  • 1292 keer bekeken

Elke tv zender loopt na 3 seconden vast. Ik zap naar een andere zender, die doet het 3 seconden en krijg ik d melding: zender niet beschikbaar. Zap eventueel terug naar een andere zender en weer terug.

Zowel de ontvanger als modem uitgeschakeld, 30 seconden gewacht en opnieuw opgestart. Maar dit lost het probleem niet op.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 april 2016, 18:14

@Jts999, @Utrecht206,

Aangezien een reactie is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat jullie geen problemen meer ervaren met Interactieve TV. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zet je ontvanger uit en na het weer aanzetten de standby knop op je ontvanger indrukken dan krijg je schermpje te zien op je tv waarin je de software moet verwijderen en daarna de ontvanger terug moet zetten naar de fabrieks instellingen
Badge
Dit is een storing, veel meer mensen hebben hier last van. Zie ook http://allestoringen.nl/storing/telfort
Hoor graag wat Telfort hieraan gaat doen, dank!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jts999, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ontvang je deze melding nog steeds? In afwachting van jouw reactie.

@Utrecht206,

Indien er sprake is van een storing dan doen wij er altijd alles aan om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
@Jts999, @Utrecht206,

Aangezien een reactie is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat jullie geen problemen meer ervaren met Interactieve TV. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.