vraag

Tv kijken via laptop

• 4 september 2020
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 1

Kan iemand mij vertellen waarom het regelmatig niet mogelijk is om via ITV en de Telfort app bv NPO te kijken op mijn laptop? De zenders willen niet laden en dat vind ik best wel apart daar ik wel kan kijken via NPO live (waarvoor je geen tv abonnement nodig hebt).

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Frans53, door drukte zijn we iets minder snel dan anders, sorry daarvoor. Wat gek dat de zenders het soms niet doen als je online tv wilt kijken. 

Hoe staat het er intussen voor, heb je dit nog gemerkt? Zo ja, kan je me vertellen wat er precies gebeurt? Krijg je ook een foutmelding te zien? Ik hoor het graag als ik je hiermee kan helpen.

Reputatie 1

Dag Alexandra,

De afgelopen weken heb ik het een aantal keer gehad, ik kan inloggen maar als ik bv. naar het nieuws van 18:00 uur wil kijken dan laadt de pagina niet. Wanneer ik NPO live probeer dan kan ik gewoon naar het nieuws kijken. Ik vroeg me af of de capaciteit van jullie portal te laag is of…

Mvg, Frans

Reputatie 8
Badge +11

@Frans53 Hi Frans, dat is gek, en is geen probleem dat we vaker voorbij zien komen. Daarom lijkt het me goed om hier naar te kijken. Doen andere programma's het op dat moment wel? Vanaf wat voor apparaat probeer je online tv te kijken en indien van toepassing, via welke browser?

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort gek dat ik de enige ben, overbelasting kan het dus niet zijn volgens jou…

Volgens mij ligt het niet aan de apparatuur of de browser...

Maar goed, dank voor je antwoord!

Grt. Frans

Reputatie 8
Badge +11

@Frans53 We hebben hier nog niet meer signalen over voorbij zien komen. Maar juist daarom ben ik benieuwd hoe het met andere programma's gaat, en of het bijvoorbeeld wel werkt met een andere browser of vanaf een ander apparaat. Ik hoor het graag van je en denk graag mee.

Reageer