beantwoord

Tv kijken op mobiel geeft alleen NPO zenders

• 12 november 2019
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Reputatie 1

op mijn mobiel werkt de telfort tv app alleen maar op de 3 Nederlandse zenders, de voor de rest krijg ik de opmerking “sorry er is een fout opgetreden” weet iemand misschien hoe dit kan en hoe ik het op moet lossen. Is alleen op de telefoon op mijn pc werkt alles wel

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 november 2019, 09:20

Hoi @jaapria, welkom bij ons op het forum. Dat is een gekke melding, helemaal als de rest wel gewoon werkt. Heb je de app al eens verwijderd, jouw telefoon opnieuw opgestart en de app weer geïnstalleerd om te kijken wat er dan gebeurt? Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @jaapria, welkom bij ons op het forum. Dat is een gekke melding, helemaal als de rest wel gewoon werkt. Heb je de app al eens verwijderd, jouw telefoon opnieuw opgestart en de app weer geïnstalleerd om te kijken wat er dan gebeurt? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @jaapria, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt of kan ik nog iets voor je doen?

Reputatie 1

Hoi Jasper sorry dat ik nu pas reageer, het heeft ongeveer 2 dagen geduurd maar nu kan ik weer op alle zenders. was wel heel raar want op mijn vrouws telefoon werkten ook allen maar de NPO zenders, maar probleem heeft zichzelf opgelost. ik had trouwens de app wel verwijderd en opnieuw erop gezet maar dit had dus geen effect. maar bedankt voor je hulp..

Reputatie 8
Badge +11

Dat is geen probleem @jaapria, ik ben blij om te lezen dat het bij jou weer werkt. Waardoor het niet goed gewerkt heeft durf ik niet te zeggen. Veel kijkplezier weer, mocht het toch terugkomen of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.

Reageer