beantwoord

TV kijken een hele uitdaging

• 29 juni 2015
  • 11 reacties
  • 262 keer bekeken

Vandaag voor de zoveelste keer ellende, ik ben er wel een beetje klaar mee.
zit lekker tv te kijken en dan komt er eerst sneeuw (ja echt) en dan valt alles weg en krijg ik de melding geen signaal.
hdmi vervangen, andere ingang geprobeerd, kastje van de stroom gehad, niets werkt.
wie oh wie heeft de gouden tip? oh ja, kijken via de iphone wil wel.
icon

Beste antwoord door Stephen 30 juni 2015, 20:29

@Dana01,

Welkom op het forum!

Wat jammer dat je problemen ervaart bij het gebruik maken van Interactieve TV. Ik wil je vriendelijk verzoeken om de volgende stappen uit te proberen:
- Indien mogelijk testen met een scart kabel om te kijken of je dit probleem ook ervaart.
- De TV-aansluit op een ander poortje op het modem? (let wel: alleen poort 3 en 4 worden bij het Zyxel modem gebruikt voor Interactieve TV).
- De software van de TV-ontvanger verwijderen en deze opnieuw te installeren.

Laat je weten of bovenstaande handelingen het probleem hebben verholpen?

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Dana01,

Welkom op het forum!

Wat jammer dat je problemen ervaart bij het gebruik maken van Interactieve TV. Ik wil je vriendelijk verzoeken om de volgende stappen uit te proberen:
- Indien mogelijk testen met een scart kabel om te kijken of je dit probleem ook ervaart.
- De TV-aansluit op een ander poortje op het modem? (let wel: alleen poort 3 en 4 worden bij het Zyxel modem gebruikt voor Interactieve TV).
- De software van de TV-ontvanger verwijderen en deze opnieuw te installeren.

Laat je weten of bovenstaande handelingen het probleem hebben verholpen?

Stephen
ik wil al deze handelingen best uitvoeren, blijft de vraag hoe zoiets kan gebeuren terwijl je op de bank tv ligt te kijken?
Reputatie 8
Badge +10
...blijft de vraag hoe zoiets kan gebeuren terwijl je op de bank tv ligt te kijken?

Aan de andere kant van je TV-ontvanger hangt nog een wereld van techniek en daar kan dus wel eens wat misgaan... 😃
...blijft de vraag hoe zoiets kan gebeuren terwijl je op de bank tv ligt te kijken?

Aan de andere kant van je TV-ontvanger hangt nog een wereld van techniek en daar kan dus wel eens wat misgaan... :D

Daar kan ik dan toch niets aan veranderen 😃
Reputatie 8
Badge +10

Daar kan ik dan toch niets aan veranderen :D

Ja, natuurlijk wel.
Jouw modem en TV-ontvanger staan in verbinding en communiceren met het Telfort TV-netwerk.
Als je bijvoorbeeld de software opnieuw installeert dan kan het probleem zomaar verholpen zijn.
Reputatie 8
Badge +16
@Dana01,

Heb je de handelingen nog kunnen uitvoeren? Ik kijk uit naar jouw reactie. :)

@Enterprise,

Bedankt voor de toelichting. :D

Stephen
met de huidige temperaturen ben ik meer buiten dan binnen, zal het morgen eens uittesten.
Reputatie 8
Badge +16
@Dana01,

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Genietze zou ik zeggen. 🆒
Geef mij maar een seintje zodra ik je van dienst kan zijn.

Stephen
inmiddels alles geprobeerd behalve de software , dat is hij nu aan het doen.
als dat ook niet werkt geef ik het op, ik kan niet langer als 30 minuten tv kijken, de meeste films duren langer :+
Reputatie 8
Badge +16
@Dana01,

Nooit opgegeven. :)
Heeft het opnieuw installeren van de software geholpen?

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Dana01,

Ik ben erg benieuwd of je inmiddels zonder problemen gebruik kunt maken van Interactieve TV. In afwachting van jouw reactie. :)

Stephen