beantwoord

TV-kastje wekelijks resetten

• 8 december 2018
  • 5 reacties
  • 202 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds dit najaar moeten wij wekelijks (of soms zelfs verschillende keren per week) ons tv-kastje resetten omdat hij niet werkt, geen geluid geeft, etc. Betekent dit dat het kastje aan vervanging toe is? Of ligt dit ergens anders aan?
icon

Beste antwoord door iljoesjin 10 december 2018, 16:29

Ik heb vanochtend al contact gehad met de chat en zij sturen een nieuwe op. Bedankt!
Bekijk reactie

5 reacties

Heb ik bijna elke keer met youtube kijken op tv
Beeld bevriest en moet opnieuw opstarten.
Reputatie 2
Hiervoor contact opnemen met de klantenservice het lijkt inderdaad het geval te zijn.

Wat betreft de youtube issue dat is een bekende storing die hoogst waarschijnlijk vanuit youtube zelf komt en telfort heeft hiervoor al contact genomen met youtube .

Het zou verholpen moeten zijn in de loop van deze aankomende week!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo iljoesjin, het is niet de bedoeling dat je de tv-ontvanger zo vaak moet resetten! Zou je je profielpagina aan kunnen vullen met je postcode, huisnummer en het klantnummer? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik kijken wat ik hierover voor je kan zien.

Wat viermaal noemt over YouTube is een bekende situatie, in dit topic houden we de voortgang hiervan bij.
Reputatie 1
Ik heb vanochtend al contact gehad met de chat en zij sturen een nieuwe op. Bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, ik ben benieuwd hoe het met de nieuwe ontvanger gaat. Laat je het ons weten?

Reageer