beantwoord

tv kastje herstart regelmatig

  • 1 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1

regelmatiig herstart mijn tv kastje, op de gekste tijden.

dit is al een tijdje bezig, pas geleden gereset en wel 3x achter elkaar moeten installeren, stopte steeds op 85 %

graag een oplossing, heb alles van de oplossing vinder al afgewerkt.

groet Ton.

icon

Beste antwoord door Niek - Telfort 5 oktober 2020, 15:17

Zoals je zelf misschien al hebt gezien op ons Forum zijn er meer klanten met dezelfde problemen (herstartende ontvanger). Deze problemen zijn ontstaan na de laatste update. In sommige gevallen werkt een (handmatige) reset. Werkt dit niet, dan zullen we moeten wachten op een nieuwe update, waarin deze problemen opgelost worden. Hier zijn we uiteraard al hard mee bezig, maar ik weet nog niet wanneer het daadwerkelijk is opgelost. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden. Hier worden ook nieuwe updates geplaatst omtrent dit probleem. Je mag hier ook in een reactie jouw probleem neerzetten. Zo krijgen we een beter beeld van de omvang van dit probleem.

Kun je echter helemaal geen tv meer kijken doordat het oplaadscherm blijft hangen (ook na een handmatige reset), dan hoor ik graag weer van je! 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Zoals je zelf misschien al hebt gezien op ons Forum zijn er meer klanten met dezelfde problemen (herstartende ontvanger). Deze problemen zijn ontstaan na de laatste update. In sommige gevallen werkt een (handmatige) reset. Werkt dit niet, dan zullen we moeten wachten op een nieuwe update, waarin deze problemen opgelost worden. Hier zijn we uiteraard al hard mee bezig, maar ik weet nog niet wanneer het daadwerkelijk is opgelost. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden. Hier worden ook nieuwe updates geplaatst omtrent dit probleem. Je mag hier ook in een reactie jouw probleem neerzetten. Zo krijgen we een beter beeld van de omvang van dit probleem.

Kun je echter helemaal geen tv meer kijken doordat het oplaadscherm blijft hangen (ook na een handmatige reset), dan hoor ik graag weer van je! 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag! 

Reageer