beantwoord

Tv kastje geeft problemen

• 17 mei 2016
  • 1 reactie
  • 140 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds enkele maanden is mijn tv ontvanger als maar trager geworden.
Ik heb het in het forum al opgezocht en de dingen zoals software verwijderen, fabrieksinstellingen en modem resetten geprobeerd.
Het zappen van kanaal naar kanaal gaat irritant langzaam en op het moment dat er meerdere kanalen zijn gezapt springt hij pas na enkele seconden van zender naar zender.
Bij programma gemist is het een drama soms moet ik een hele tijd wachten totdat er achter in het menu aangegeven word op welk kanaal het programma uitgezonden werd, dit lukt niet altijd., het is er de afgelopen weken niet beter op geworden.Het lijkt wel of het steeds trager wordt de laatste weken.
Het gaat hier over de Motorola VIP 1853.
Hebben jullie nog een tip of andere oplossing?

Vriendelijke groet Louis.
icon

Beste antwoord door Stephen 25 mei 2016, 16:05

Hallo Louis, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je al contact heb gehad met de klantenservice en dat jouw TV-ontvanger is vervangen. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Louis, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je al contact heb gehad met de klantenservice en dat jouw TV-ontvanger is vervangen. Op dit topic plaats ik een slotje.