beantwoord

TV kanalen lopen vast

• 3 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Reputatie 1
na een hoop ellende eindelijk de tv kunnen gebruiken met mijn eigen router
na dus 3 maanden geen problemen te hebben gehad is dan vorige week de verplichte gymnastiek oefeningen begonnen (na 5 tot 15 ) moet er gewisseld worden van kanaal en weer terug zodat het programma door blijft lopen
glasvezel. ubiquity router
de settop box heeft een rechtstreekse verbinding naar de router geen switches er tussen ook zijn eigen netwerk. nu dus na 3 maanden elke 15 minuten verplicht zappen.
suggesties zijn welkom
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 oktober 2019, 16:30

Ik zie nu ook dat je hier al een topic over hebt lopen. Ik wil je vragen om daar verder te gaan aangezien daar meer reacties zijn. Hopelijk heb je de oplossing snel gevonden.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Terug naar de basis, oftewel pak de experiabox, sluit deze aan en kijk of je probleem dan nog bestaat. Pas als je dan ook problemen hebt zal Telfort verder willen kijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @TelfortVindMijnNaamTeLang, wat balen dat de tv kanalen vast lopen. Ik kan mij voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Nu gebruik je een eigen router. De tv-ontvanger is daar dus rechtstreeks met de kabel op aangesloten. Dat is allemaal goed. Nu ben ik net als Tuut-Tuut eigenlijk wel heel benieuwd of de problemen zich nog voordoen wanneer je de tv-ontvanger rechtstreeks met een kabel aansluit op ons modem?
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie nu ook dat je hier al een topic over hebt lopen. Ik wil je vragen om daar verder te gaan aangezien daar meer reacties zijn. Hopelijk heb je de oplossing snel gevonden.

Reageer