beantwoord

TV in slaapkamer

• 9 januari 2016
  • 5 reacties
  • 369 keer bekeken

Hallo,

Wij zijn net verhuisd en hebben nu 1 tv ontvanger en modem in de woonkamer. Het modem is aangesloten op de telefoonaansluiting in de woonkamer die verbonden is met de meterkast.
Wij willen ook een TV in de slaapkamer. Er loopt al een kabel vanuit de meterkast naar de slaapkamer.
Ik weet dat wij in ieder geval een extra TV kastje moeten bestellen bij Telfort, maar wat moet er nog meer gebeuren voordat de TV goed werkt in de slaapkamer?
Moet de kabel naar de slaapkamer direct aangesloten worden op de modem in de woonkamer bijv.? Of werkt dit gewoon vanuit de meterkast zoals het nu is?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Nienke
icon

Beste antwoord door jimny 10 januari 2016, 14:49

Een verbindingsetje is wel handiger i.p.v. lan kabel aanleggen echter is een maar aan de devolos ze kunnen heel goed werken, maar daar zijn de meningen over verdeeld, het aansluiten van het setje is in principe een fluitje van een cent.
Je kunt via Mijn Telfort een tweede ontvanger en een setje draadloze adapters bestellen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Voor je tweede tv moet je gebruik van een LAN kabel die op je modem die in kamer staat moet worden aangesloten

Wat voor abonnement heb je bij Telfort en de tweede ontvanger kun je bestellen op mijn telfort
Voor je tweede tv moet je gebruik van een LAN kabel die op je modem die in kamer staat moet worden aangesloten

Wat voor abonnement heb je bij Telfort en de tweede ontvanger kun je bestellen op mijn telfort

Hoi Jimny,

Bedankt voor je reactie. Is een verbindingsset dan toch misschien niet handiger?
Want anders moet er weer een nieuwe kabel komen van de woonkamer naar de slaapkamer?
Reputatie 8
Badge +18
Een verbindingsetje is wel handiger i.p.v. lan kabel aanleggen echter is een maar aan de devolos ze kunnen heel goed werken, maar daar zijn de meningen over verdeeld, het aansluiten van het setje is in principe een fluitje van een cent.
Je kunt via Mijn Telfort een tweede ontvanger en een setje draadloze adapters bestellen
Bedankt.
Ik heb inmiddels de verbindingsset en het extra tv kastje besteld.
Reputatie 8
Badge +18
Bedankt voor de terugkoppeling Nienke1981 en veel succes met het aansluiten etc.