vraag

TV hapert

• 14 september 2020
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Hi,

Ons beeld hapert steeds. Ik heb online alle stappen doorlopen welke bij dit probleem staan aangegeven, maar helaas zonder resultaat..

Internet werkt gewoon, geluid doet het ook normaal.

Groetjes, Kim

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Is de tv ontvanger bekabeld of via de draadloze adapters aangesloten en welk type ontvanger heb je en heb je de tv ontvanger al terug gezet naar de fabrieksinstellingen

Hi Jimny,

De ontvanger is bekabeld, het is een Arris vip2952 V2.

Ik heb de ontvanger inderdaad teruggezet naar de fabrieksinstellingen, ging niet van harte hoor. Het duurde ongeveer 3 kwartier voordat de ontvanger weer opgestart was, helaas heeft ook dit niet geholpen.

Reputatie 8
Badge +18

@Kimvandep Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Thanks!

Reputatie 2

Je geeft aan dat je online alle stappen al doorlopen hebt om dit probleem op te lossen @Kimvandep. Wat heb je dan zelf al geprobeerd? Ook het stroomloos maken van het modem en de tv-ontvanger (en een reset van de ontvanger)? Zo niet, dan mag je dit alsnog doen.

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je als eerste een nieuw modem toesturen. Ik zie namelijk dat je nog een (heel) oud modem gebruikt. Wanneer ik deze omwissel voor een nieuwe versie, dan zou het zomaar kunnen dat het probleem zich al oplost. Zo niet, dan gaan we uiteraard verder met de zoektocht naar de oplossing. 
Mocht de haperende verbinding al wel opgelost zijn met de bovenstaande tips, dan wil ik je alsnog een nieuw modem toesturen. Vroeg of laat moet deze toch omgewisseld worden :)   

Zou je verder nog jouw Forumprofiel aan willen vullen met de postcode en het huisnummer, de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer (naast het kopje IBAN) en de geboortedatum van de contractant? Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een reactie plaatsen. Dan krijg je van mij een nieuw modem. 

Je geeft aan dat je online alle stappen al doorlopen hebt om dit probleem op te lossen @Kimvandep. Wat heb je dan zelf al geprobeerd? Ook het stroomloos maken van het modem en de tv-ontvanger (en een reset van de ontvanger)? Zo niet, dan mag je dit alsnog doen.

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je als eerste een nieuw modem toesturen. Ik zie namelijk dat je nog een (heel) oud modem gebruikt. Wanneer ik deze omwissel voor een nieuwe versie, dan zou het zomaar kunnen dat het probleem zich al oplost. Zo niet, dan gaan we uiteraard verder met de zoektocht naar de oplossing. 
Mocht de haperende verbinding al wel opgelost zijn met de bovenstaande tips, dan wil ik je alsnog een nieuw modem toesturen. Vroeg of laat moet deze toch omgewisseld worden :)   

Zou je verder nog jouw Forumprofiel aan willen vullen met de postcode en het huisnummer, de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer (naast het kopje IBAN) en de geboortedatum van de contractant? Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een reactie plaatsen. Dan krijg je van mij een nieuw modem. 

Dat had ik inderdaad al gedaan :) 

Fijn dat je een nieuwe opstuurt! Ik heb het in mijn profiel gezet bij ‘extra informatie’, want ik kon de juiste kopjes niet terugvinden..

Lukt het zo?

Reputatie 2

Helemaal gelukt hoor, bedankt! Je ontvangt deze week nog je nieuwe modem :) Ik hoop dat je haperende verbinding hiermee opgelost is. Zo niet, kom dan weer terug! 

Reageer