Tv hapert

• 15 februari 2017
  • 4 reacties
  • 382 keer bekeken

Badge +1
Sinds de start van internet via glasvezel merk ik dat bij tv kijken het beeld af en toe hapert( blijft hangen) dit gebeurt ook bij terugkijken.
Kan dat liggen door de overgang op glasvezel?
Alle overige apparatuur zoals tv ontvanger en router is nog steeds de oude die we reeds hadden.
Is er iets wat ik moet veranderen of aanpassen?
Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi thereal@telfort.nl,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Wat jammer dat de overgang er juist niet voor heeft gezorgd dat het nóg beter is gaan werken. Kun je aangeven of je dit probleem in exact dezelfde vorm ervaart op de andere ontvanger? Graag sluit ik uit of het mogelijk aan de apparatuur ligt, voordat ik aan problemen in het netwerk kan twijfelen.

Ik hoor graag van je.
Badge +1
De andere ontvanger staat boven en die word weinig gebruikt maar heeft nog nooit problemen gegeven De ontvanger die hapert is de nieuwe.
Dat is ook geen Motorola .
Kan het liggen aan het router? Als het goed is komt er morgen een nieuwe/andere.
Dan kan ik dat uitproberen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi thereal@telfort.nl,

De kans dat het aan de router ligt, lijkt me klein. Zeker aangezien je aangeeft geen problemen te ervaren met de andere ontvanger. Graag wacht ik dit met je af, aangezien de situatie sowieso verandert als je de nieuwe modem aansluit.

Hoor het graag!
Badge +1
Hallo, na installatie van het nieuwe router nog geen bevroren beeld gehad.
Het lijkt zo opgelost.
Bedankt tot zover. Hopelijk hebben jullie nog wel tips en ideeen voor mijn andere vraag.
Groetjes

Reageer