beantwoord

Tv gids werkt niet

• 7 december 2012
  • 10 reacties
  • 11584 keer bekeken

Badge
De tv gids werkt sinds een paar dagen niet meer. Hoe krijg ik dit weer goed?
icon

Beste antwoord door Gauloises 8 december 2012, 00:20

Zou je deze handeling willen uitvoeren:

1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar aan de achterkant
2. Na 20 seconden zet de TV ontvanger weer aan
3. Vrijwel gelijk tijdig met het aanzetten drukt u 10 maal herhaaldelijk op de standby toets aan de bovenkant van uw tv-ontvanger.
4. U ziet nu het systeem menu. U kunt door de 5 opties navigeren door kort op de standby toets te drukken, zorg dat de optie 'software verwijderen' groen staat
5. Met 'software verwijderen' groen houdt u de standby toets boven uw tv ontvanger 5 seconden in gedrukt. U krijgt nu de melding dat de tv ontvanger wordt opgestart. Dit proces zal 15-20 min duren. Vervolgens krijgt u weer beeld. Kijk of het probleem is verholpen.
Bekijk reactie

10 reacties

Badge
Zou je deze handeling willen uitvoeren:

3. Vrijwel gelijk tijdig met het aanzetten drukt u 10 maal herhaaldelijk op de standby toets aan de bovenkant van uw tv-ontvanger.
4. U ziet nu het systeem menu. U kunt door de 5 opties navigeren door kort op de standby toets te drukken, zorg dat de optie 'software verwijderen' groen staat
5. Met 'software verwijderen' groen houdt u de standby toets boven uw tv ontvanger 5 seconden in gedrukt. U krijgt nu de melding dat de tv ontvanger wordt opgestart. Dit proces zal 15-20 min duren. Vervolgens krijgt u weer beeld. Kijk of het probleem is verholpen.
Badge
Nou,nou, dat is nogal wat. Is er geen simpelere oplossing?
bovenstaande acties zorgen dat de software opnieuw wordt geladen in de ontvanger. Vaak helpt dat om vage problemen te verhelpen. En het uitvoeren valt erg mee, kost alleen wat tijd.
Badge
Ik begrijp zo op "papier" dat dit er ingewikkelt uit ziet. Echter grote kans dat dit de oplossing is voor uw probleem.

Het is een handeling van nog geen minuut, daarna puur afwachten.
Had ik paar dagen geleden ook, stekker eruit voor 10 seconden en daarna werkt het weer : )
Ik heb de stekker eruit gehad maar helaas geen effect op de tv gids, tevens heb ik geen knop aan de achterkant. ik heb een motorolla ontvanger
Badge
Knopje voor aan/uit zit aan de achterkant
Badge
Bedankt, hij doet het weer. Ik heb een combinatie gedaan van jouw antwoord en die ik van Telfort had. Ontvanger uitzetten met knopje achterkant. Als het balkje geel is meteen op knopje bovenop drukken. Daarna met datzelfde knopje naar optie software verwijderen. Telfort gaf aan dat ik ook nog de optie fabrieksinstellingen moest selecteren en daarna de optie sluiten. Dit had ik gedaan maar na een half uur stond er nog steeds even geduld aub. Ik heb de ontvanger toen weer uit en weer aan gezet. Toen begon de set-up en na een paar minuten was het klaar.
[quote=Gauloises]Zou je deze handeling willen uitvoeren:

5. Met 'software verwijderen' groen houdt u de standby toets boven uw tv ontvanger 5 seconden in gedrukt. U krijgt nu de melding dat de tv ontvanger wordt opgestart. Dit proces zal 15-20 min duren. Vervolgens krijgt u weer beeld. Kijk of het probleem i

Great Post.... Thanks, it works
Ja! Gelukt! Het kostte wel wat tijd. Maar na tien minuten, toen de zenders alweer zichtbaar waren, was mijn tv gids aanwezig.

Reageer