beantwoord

Tv gaat niet meer aan

• 25 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Op de zwarte doos waar de zendernummers kunnen verwisseld worden met de witte afstandsbediening blijft de aan en uit knop op rood. De witte afstandsbediening heeft geen vat meer op die doos. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 oktober 2018, 08:23

Hoi pimrijnders, welkom op het Forum. Nu begrijp ik dat jouw tv ontvanger niet zo goed meer werkt? Of is het juist de afstandsbediening? Dat is nog niet helemaal duidelijk. GJC vraagt ook fo je al nieuwe batterijen hebt geprobeerd? Helpt dat? En als je op de rode led van de ontvanger drukt, gaat deze dan aan? Dus wordt deze geel? Ik vermoed in ieder geval dat 1 van 2 defect is.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Zijn de batterijen van de afstandsbediening niet leeg? Als de afstandsbediening wordt gebruikt zou de led helemaal bovenaan moeten knipperen.
Zelfs al licht de led op, kan het zijn dat de batterijen op hun eind lopen. Als nieuwe geprobeerd?
Reputatie 8
Badge +12
Hoi pimrijnders, welkom op het Forum. Nu begrijp ik dat jouw tv ontvanger niet zo goed meer werkt? Of is het juist de afstandsbediening? Dat is nog niet helemaal duidelijk. GJC vraagt ook fo je al nieuwe batterijen hebt geprobeerd? Helpt dat? En als je op de rode led van de ontvanger drukt, gaat deze dan aan? Dus wordt deze geel? Ik vermoed in ieder geval dat 1 van 2 defect is.
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Mag ik aannemen dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden? Zo niet, zou je dan de vragen willen beantwoorden. Ik help je graag verder.

Reageer