beantwoord

TV en radio haperen

• 6 september 2020
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Hoi, 

De tv en radio haperen al een hele tijd. Telkens valt het beeld en geluid een seconde weg (beeld wordt zwart). Heel irritant.

Heb alles al geprobeerd, zoals resetten tv kastje, resetten router, en stroom van glasvezelkastje afgehaald. Maar niks werkt.

Mvg, 

Leon

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 10 september 2020, 10:54

Hallo @Leonneke. Welkom hier op het Forum. Het lijkt me inderdaad behoorlijk vervelend dat radio en TV steeds haperen. Ik lees dat je al een aantal dingen hebt geprobeerd, maar je nog geen verbetering merkt. Ik zie de reset van je Experia Box aan onze kant niet terug. Zou je nogmaals willen proberen je modem te resetten? En wil je verder eens met een andere HDMI- of SCART-kabel testen tussen je TV en tv-ontvanger? Heb je ook al eens een andere poort op je modem getest?

Bekijk reactie

6 reacties

Ohja, alles zit direct en via kabels aangesloten. Netflix en videoland werken. Internet ook. 

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @Leonneke. Welkom hier op het Forum. Het lijkt me inderdaad behoorlijk vervelend dat radio en TV steeds haperen. Ik lees dat je al een aantal dingen hebt geprobeerd, maar je nog geen verbetering merkt. Ik zie de reset van je Experia Box aan onze kant niet terug. Zou je nogmaals willen proberen je modem te resetten? En wil je verder eens met een andere HDMI- of SCART-kabel testen tussen je TV en tv-ontvanger? Heb je ook al eens een andere poort op je modem getest?

Reputatie 8
Badge +10

Dag @Leonneke. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Ervaar je nog problemen met iTV? Laat het gerust weten als je mijn hulp nog nodig hebt. 

Ik heb 'm zojuist gereset, hopelijk helpt dat. Anders probeer ik een keer een andere hdmi kabel. Ik zal laten weten of het heeft gewerkt! 

Reputatie 8
Badge +10

Ik heb 'm zojuist gereset, hopelijk helpt dat. Anders probeer ik een keer een andere hdmi kabel. Ik zal laten weten of het heeft gewerkt! 

Duidelijk, @Leonneke. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik het graag.

Probleem lijkt te zijn opgelost door het gebruik van een andere hdmi kabel. Dank voor je hulp! 

Reageer