Tv en Digitenne

• 10 september 2012
  • 6 reacties
  • 1913 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Telfort medewerker,

Ik ben aan het kijken naar Tv van Telfort. Ik heb een modem Zyxel P2812 HNU-F1 32000/3080 Kbps. Verder heb ik 2 digitenne ontvangers 1 gekocht en een gehuurd op 1 abonnement.
Ik heb Internet + bellen al van Telfort
Mijn vraag: Is het modem geschikt voor TV of moet er een nieuwe komen ?
Wat moet ik doen om digitenne alleen de gekochte ontvanger te gebruiken met de Interactieve TV.  De gehuurde zou dan terug gestuurd moeten worden maar dan wordt het abonnement beeindigd en moet ik weer aansluitkosten betalen. 
Wat wordt dan de prijs, het abonnement wat ik nu hebt + € 12 voor de Interactieve TV met gratis Digitenne? Of maak ik ergens een denkfout

Marcel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Is er nu niemand van webcare die mijn vraag kan beantwoorden. Ik ben gelukkig niet zo vaak op het forum omdat ik eigenlijk geen klachten heb over mijn internet en bellen. Voorheen kreeg je veel sneller antwoord
Krijg je de HD zenders er gratis bij , ik lees dat je € 5 moet betalen extra

Marcel
Badge
Je modem is geschikt voor IPTV.

Volgens mij krijg je voor €12 maar 1 decoder. Voor 2e TV kun je voor €4 een 2e decoder of digitennetuner huren.
Badge +2
de iTV kost €12 en aangezien je de Digitenne gekocht hebt wordt dat gedeelte volledig gratis. Je dient dan even met KPN contact opnemen om op termijn de tweede gehuurde DIgitenne terug te zenden.
Badge
Gratis Digitenne ga je niet krijgen, dus denk nog even na voordat je een beslissing neemt.
Badge +2
Ga mee met rvp67.
gratis digitenne wordt een heel moeilijk verhaal.
Badge +4
Komop Telfort, het is tijd om jullie problemen met Digitenne op te lossen.

Reageer