beantwoord

Tv doet het niet

• 17 mei 2016
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik wou paar dagen geleden tv kijken maar dat kon opeens niet het internet deed het niet na een uurtje deed het internet het maar de tv niet. Als je tv wilt kijken komt er op het beeldscherm : even geduld... Blijf dit bericht op beeld moet u de tv ontvanger herstarten. Nou dat heb ik geprobeerd maar het lukt niet nu kan ik al een week geen tv meer kijken...
icon

Beste antwoord door jimny 17 mei 2016, 10:38

Haal de adapter van je tv ontvanger even van de stroom na het weer aansluiten moet je zodra het eerste streepje verschijnt op de standby knop van de ontvanger drukken dan verschijnt er een schermpje waar o.a. een regel staat : software verwijderen doe dit en ook een regel terug naar fabrieksinstelling doe dit ook.
Daarna start de tv ontvanger weer op en wordt de software geladen etc.etc,
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Haal de adapter van je tv ontvanger even van de stroom na het weer aansluiten moet je zodra het eerste streepje verschijnt op de standby knop van de ontvanger drukken dan verschijnt er een schermpje waar o.a. een regel staat : software verwijderen doe dit en ook een regel terug naar fabrieksinstelling doe dit ook.
Daarna start de tv ontvanger weer op en wordt de software geladen etc.etc,
Reputatie 8
Badge +16
Hallo gity, welkom op het forum! Kun je alweer gebruik maken van Interactieve TV aan de hand van jimny's suggestie? In afwachting van jouw reactie. 🙂