beantwoord

Tv box

  • 9 januari 2018
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Dank voor de nieuwe tv box, aangesloten en het werkt. Heb je ook een tweede voor me ?
Voor mijn tweede tv , ik had daar digitenne op en heb ik inmiddels opgezegd en Ik heb de oude box aangesloten en dat werkt wel maar geen Netflix
Natuurlijk heb ik daar dan ook geen Netflix op meer tv , heb je dus een tweede nieuwe box voor me ?
Wat moet ik daarna met mijn oude box doen ?

Wat me verder wel opvalt is dat op beide tv s ongeveer om de 20 minuten beeld vast staat en blauw scherm krijgt met melding naar foutcodes Telfort te gaan.
Snel heen en weer zippen naar andere zender en terug gaat de uitzending verder. Alles heb ik goed aangesloten. Op de wandcontactdozen en met de kabels zoals voorgeschreven. In de oude situatie had ik dit nooit.

Dus heb je een tweede box
Wat moet ik doen met de oude box
Waarom heb ik die storingen plots ?

Dank Barteld
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 9 januari 2018, 23:18

Voor een 2e tv ontvanger moet je ook een 2e tv stream afnemen.
Je kan eea zelf regelen via MijnTelfort.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-tvontvanger-bestellen-voor-interactieve-tv.htm
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge +18
Voor een 2e tv ontvanger moet je ook een 2e tv stream afnemen.
Je kan eea zelf regelen via MijnTelfort.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-tvontvanger-bestellen-voor-interactieve-tv.htm