beantwoord

Tv beeld slaat vast en slecht internet max is nu 8?

• 10 februari 2018
  • 11 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1
Het is zaterdag 10 februari 2018
en ja na 17:00uur niemand meer te bereiken.
Internet nu slecht 8 i.p.v. 30?l
Hd zenders werken niet en de andere blijven haperen
Dus ook tv kastje weer gereset en ook experia kast gereset inderdaad met paperclip,
Maar niets helpt tv blijft haperen en internet blijft 8....
En ja de kabels en aasluitingen zijn ok
Alles hier thuis is al doorgemeten en in orde dus....
Dus wederom foutje van Telfort?
Fijn weekend iedereen
icon

Beste antwoord door sebe04 24 februari 2018, 16:54

Na de grote update van Telfort 20 februari en harde reset van de modem en tv kastje tot heden 23 februari geen blokjes of bevroren beelden meer gehad,internet is nu opeens een stuk stabieler geworden.nu wel weer tevreden over Telfort, hopelijk blijft het nu wel goed gaan...
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Hoe lang is je aansluitkabel en vernieuw die eens max 150 cm, overigens het twitteraccount van Telfort is tot 22.00 uur te bereiken
Reputatie 1
Aansluitkabel is 20cm dus..ook doorgemeten door monteur hier in huis was alles perfect,
In de centrale kast zal wel weer een monteur van kpn bezig zijn geweest die hadden hier in Groningen storing,dus laten ze als eerste de Telfort klanten afschakelen...
En dan zeker de Telfort klanten op zaterdagavond niet inlichten!
Duurde zeker tot 20:00 uur
En wij alles maar resetten. ..
Reputatie 8
Badge +17
Is de verbinding inmiddels weer hersteld
Reputatie 1
Goedenmorgen,
Zojuist de snelheid gemeten,en ja het werkt weer even ?
Waarom denken we altijd dat het probleem hier thuis zit?
Dus eerst alles overhoop halen en resetten etc.etc.en wat blijkt het ligt meestal aan de verbinding ...
Waarom geen melding als b.v.kpn de kabels van telfort eruit gaat halen en telfort klanten de dupe zijn?
Hieronde de link test van hedenmorgen 11-02-2018

http://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/4c6b6250-0f01-11e8-b5b8-11ea78819c53

Groetjes S
Reputatie 8
Badge +17
25,8 is helemaal zo gek nog niet als je een 30 Mbps verbinding hebt.
En ik heb er wel wat kijk op maar de meeste problemen ontstaan bij de installatie en om dat uit te sluiten lijkt me het logisch dat men bij de thuis situatie begint.
In jou geval is er bij de centrale iets verkeerd gegaan maar dat is vrij snel verholpen las ik.
Reputatie 1
Helaas nu zondagavond en wederom haperende tv beelden...
Waardeloos...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sebe04, ik heb je snelheid gemeten en meet een veel hogere internetsnelheid. Doen de problemen met Interactieve TV zich nog steeds voor?
En heb je de snelheid bekabeld of draadloos gemeten? Via WiFi haal je namelijk een lagere internetsnelheid dan bekabeld internet.
In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Hallo ,
De problemen waren er tot gisteravond 12-02-2018 om ongeveer 22:30uur bleef beeld weer haperen en stilstaan.nadat het eerst weer redelijk ging ,draadloze verbindingset was al op 4 van modem gezet rest is leeg.
Vandaag besloten de telfort draadloze 1200 set er af te halen en nu toch maar bedraad naar tv kastje te gaan.
Hopelijk is dat een verbetering,mocht blijken dat ik 2 dagen geen probleem meer heb dan ga ik de gaten boren voor bedrading,nu ligt de kabel in huis overal omheen van modem naar tv kastje
Wordt vervolgt....
Groetjes
Reputatie 8
Badge +16
Hallo sebe04, bedankt voor de toelichting. Ik ging er niet van uit dat TV aangesloten was met een verbindingsset. Dit gaat via het stroomnetwerk en niet via draadloos internet.
Indien je problemen ervaart met de verbindingsset dan vindt je via deze link een aantal tips om de problemen op te lossen.
Om van het beste resultaat te genieten is het inderdaad beter om Interactieve TV bekabeld aan te sluiten.
Reputatie 1
Na de grote update van Telfort 20 februari en harde reset van de modem en tv kastje tot heden 23 februari geen blokjes of bevroren beelden meer gehad,internet is nu opeens een stuk stabieler geworden.nu wel weer tevreden over Telfort, hopelijk blijft het nu wel goed gaan...
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! Fijn dat het nu allemaal stabiel is. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet. 🙂

Reageer