beantwoord

Tv beeld loopt regelmatig vast

• 8 april 2016
  • 9 reacties
  • 678 keer bekeken

Hallo, sinds een tijd loopt het tv beeld regelmatig vast. Soms dan is die na 1 a 2 seconden wel weer terug maar het gebeurt ook wel dat die langer vastloopt en dan steeds achter elkaar. Ik heb dit een aantal maanden geleden ook al eens ervaren en daarna is het weer een tijdje goed geweest. Maar nu is het al een aantal weken weer mis. Ik heb alles al gereset, de software al opnieuw geinstalleerd en ook de kabels al eens in een andere ingang gezet maar toch blijft die vast lopen. Ik hoop dat Telfort dit probleem kan oplossen want het is erg vervelend.
icon

Beste antwoord door Stephen 10 juni 2016, 16:54

Hallo dehoopj, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je geen problemen meer ervaart met Interactieve TV. Zo niet, dan verneem ik dit graag van jou in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo dehoopj, welkom op het forum! Wat jammer dat je stilstaand beeld ervaart. Heb je de TV-ontvanger ook teruggezet naar fabrieksinstellingen? Zo nee, dan wil ik je vriendelijk verzoeken om dit te doen. Op deze link wordt uitgelegd hoe je de TV-ontvanger terugzet naar fabrieksinstellingen. Laat je even weten als dat heeft geholpen?
Hallo, Ja dit had ik ook al gedaan, maar werkt ook niet.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! Ik heb je verbinding bekeken en zie dat je uploadsnelheid erg laag is. Het is noodzakelijk om dit eerst op te lossen. Ik wil je vriendelijk verzoeken om het volgende te doen.
- De DSL-kabel (kabel tussen modem en IS/RA punt) vervangen. Graag een zo kort mogelijke kabel.
- Aangeven welk IS/RA punt je hebt. Op onderstaande afbeelding staan IS/RA punten afgebeeld.

In afwachting van jouw reactie.
Wij hebben het tweede IS/RA punt. ( zie afbeelding)
Er zat al een kort kabeltje in, hoe kort moet die minstens zijn?
Reputatie 8
Badge +16
Ik neem aan dat je het IS/RA punt bedoeld waar je een telefoonstekker in kan pluggen? Zo ja, kun je deze openen en controleren op oxidatie en roest?

De korte van het kabeltje maakt niet uit. Zolang het maar niet langer is dan een meter. Laat je even weten als je het hebt vervangen?
Ik bedoelde inderdaad het IS/RA punt. Heb hem gecontroleerd maar is verder niks mee.
Het kabeltje dat we er in hebben is niet langer dan 1 meter.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie, gelukkig is het IS/RA punt in orde. Heb je het DSL-kabeltje ook nog vervangen? In afwachting van jouw reactie.
We hebben het DSL kabeltje nog niet vervangen. We hadden 2 weken geleden een storing ( modem reageerde niet meer) waardoor we geen internet en tv hadden. Toen hebben we via telfort een nieuw modem gekregen. Alleen het vastlopende beeld is er nog steeds. Momenteel hebben we geen DSL kabeltje liggen dus dat moeten we eerst even regelen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo dehoopj, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je geen problemen meer ervaart met Interactieve TV. Zo niet, dan verneem ik dit graag van jou in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.