beantwoord

Tv beeld hapert, Netflix gaat wel prima

• 9 februari 2020
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb sinds een paar dagen precies hetzelfde probleem. Het einige verschil is dat live tv op de meeste zenders redelijk goed gaat, alleen als ik dan een opname of via programma gemist kijk, hapert het beeld enorm. Videoland gaat iets beter maar zit ook wel iets van een hapering in, netflix gaat prima. Mijn internet verbinding is gewoon goed, ongeveer 3 maanden geleden een nieuw modem gehad, tv ontvanger is al bijna 3 jaar oud. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Want dit is echt zeer vervelend tv kijken.

Met vriendelijke groet, Johan

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 februari 2020, 19:11

En heeft de tweede monteur het wel op kunnen lossen? 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Johan Schipper, welkom hier. Problemen met tv kijken dus. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad. Je hebt een nieuwe ontvanger ontvangen. Heeft deze het probleem opgelost? 

Hoi @Johan Schipper, welkom hier. Problemen met tv kijken dus. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad. Je hebt een nieuwe ontvanger ontvangen. Heeft deze het probleem opgelost? 

Nee, dit heeft het probleem helaas niet op mogen lossen. Maar heb inmiddels al weer contact gehad en en staat voor vandaag een monteur ingepland, dus neem aan dat het na vanmiddag opgelost is. Maar in ieder geval nog wel bedankt voor de belangstelling!

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie dat de monteur vanavond komt. Ik ben benieuwd of hij het probleem kan oplossen. Ik hoor het graag van je. 

Dit klopt inderdaad, er is gistermiddag al een monteur geweest en die heeft alle apparatuur vervangen en wat metingen gedaan. Helaas heeft dit het probleem niet op mogen lossen. Dus vanavond een herkansing

Reputatie 8
Badge +11

En heeft de tweede monteur het wel op kunnen lossen? 

Reageer