beantwoord

TV Beeld hapert en staat stil

• 10 maart 2018
  • 7 reacties
  • 5328 keer bekeken

Sinds een paar dagen hapert het beeld en dit is uitermate frustrerend. Ik heb niks aan mijn setup gewijzigd. Heb het modem al een reset gegeven, maar dit biedt geen soelaas
icon

Beste antwoord door Wieger DB 19 maart 2018, 16:33

Hoi Anne, ik heb een vervangende set voor je aangevraagd. Die komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Bekijk reactie

7 reacties

Badge +18
Hier staan een stappenplan dat je kan doorlopen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/interactieve-tv/slecht-beeld.htm
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Anne, welkom op het forum. De tip van nelly jacoba met het stappenplan kan je al aardig op weg helpen. Heb je na het volgen van de stappen nog steeds problemen met je televisie of is het beeld weer scherp?

@nelly jacoba dankjewel! 😳
@nelly jacoba dank je wel voor de tip. @Wieger - Telfort het probleem is helaas niet opgelost, maar erger geworden
Reputatie 7
Badge +13
Oei, dat is niet de bedoeling. Over de afgelopen dagen zie ik heel veel dataverlies terug tussen je modem en de ontvanger. Maak je gebruik van een TV verbindingsset? Zo ja, kan je de adapters eens omdraaien? Ook is het verstandig deze adapters niet op een verlengsnoer te plaatsen. Dat kan nog wel eens een verschil maken. Mocht je dan nog steeds haperend beeld hebben, dan denk ik dat een van deze adapters vervangen moet worden. Maak je geen gebruik van deze verbindingssets, dan ga ik je modem vervangen. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
......Zo ja, kan je de adapters eens omdraaien? Dat kan nog wel eens een verschil maken......

Daar ben ik het niet mee eens. De truc is één van de twee omdraaien.
Hi @Wieger - Telfort ik heb zoals GJC gevraagd heeft 1 adapter van de verbindingsset omgedraaid en dit maakt het probleem minder, maar het is niet weg, helaas. Dus graag een vervanging.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Anne, ik heb een vervangende set voor je aangevraagd. Die komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Reageer