beantwoord

Tv app werkt niet ism MTK 6753 chipset Teclast 98 phablet

• 26 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Na diverse telefoontjes naar de helpdesk is de itv app voor Android nog steeds niet in staat om om te gaan met mijn Teclast phablet. De toegepaste chipset is de Mediatek 6753. Ik kan weliswaar schokkerig kijken naar de NPO zenders, maar de commerciele zenders kan ik nog steeds niet bekijken.
Hebben de app technici daar nou echt geen oplossing voor.

Bij de installatie van de telfort app krijg ik een melding dat mijn apparaat mogelijk niet compatibel is. Bij de app van Ziggo krijg ik deze melding niet.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 augustus 2018, 16:43

Hallo JM62, welkom op het Telfort forum! Het klopt inderdaad dat onze app nog niet goed om kan gaan met apparaten met een MediaTek chipset. Dit is bekend bij de ontwikkelaars en zij werken daar hard aan. Het is een lastig probleem, anders zou het al opgelost zijn. Het is op dit moment niet bekend wanneer deze oplossing er precies zal zijn, er blijft hard aan gewerkt worden. Als de oplossing er is, zal het via een update worden uitgebracht en hierover zullen we dan een topic maken met alle wijzigingen in die update.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Nee, dat niet. Ik ken de app en systemen van Ziggo zelf niet, maar het is heel waarschijnlijk dat zij een heel andere techniek gebruiken voor het tv signaal en daarmee ook voor hun app. Dit is in behandeling bij de juiste mensen bij ons, en zij blijven er aan werken tot er een oplossing is. We weten alleen nog niet wanneer die oplossing er zal zijn.
Ik zit mij toch nog af te vragen of er niet bij Ziggo geïnformeerd kan worden
Mooi ik hoop dat er zsm een oplossing gevonden wordt. Bedankt voor de info
Reputatie 8
Badge +11
Hallo JM62, welkom op het Telfort forum! Het klopt inderdaad dat onze app nog niet goed om kan gaan met apparaten met een MediaTek chipset. Dit is bekend bij de ontwikkelaars en zij werken daar hard aan. Het is een lastig probleem, anders zou het al opgelost zijn. Het is op dit moment niet bekend wanneer deze oplossing er precies zal zijn, er blijft hard aan gewerkt worden. Als de oplossing er is, zal het via een update worden uitgebracht en hierover zullen we dan een topic maken met alle wijzigingen in die update.

Reageer