TV app doet het niet op tablet

• 16 september 2016
  • 8 reacties
  • 417 keer bekeken

Weet iemand of je tablet aan specifieke eisen moet voldoen om tv te kunnen kijken via de app van Telfort.
Ik beschik over een ACER ICONIA ONE 10 B3-A20. hierop werkt de app niet naar behoren. Alleen de zender KPN presenteert laat beeld zien. Bij alle andere zenders zie ik een zwart beeld. Op de smartphones van mijn kinderen (samsung S6 en sony Experia z3+) werkt de app wel.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Deinstalleer de app eens en installeer de app vervolgens opnieuw
Heb ik al enige keren gedaan. Helaas zonder resultaat.
Reputatie 8
Badge +17
In onderstaande link zie ik jou tablet er helaas niet bij staan, dus denk dat het dan helaas niet gaat lukken, schrijf in je beoordeling bij de tv app je bevindingen

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/beschikbaarheid-interactieve-tv-online-op-tablet.htm
Mijn tablet staat er idd niet bij. Daarom wil ik graag weten wat de specificaties zijn waaraan de tablet moet voldoen om wel de app te kunnen uitvoeren. Op mijn smartphone (samsung core) doet de app het wel maar blijft het beeld van de zenders maar een sec. of 5 in beeld waarna het beeld zwart wordt.
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht dat webcare Telfort het licht ziet die pikken je topic wel op
Reputatie 8
Badge +16
Mijn tablet staat er idd niet bij. Daarom wil ik graag weten wat de specificaties zijn waaraan de tablet moet voldoen om wel de app te kunnen uitvoeren. Op mijn smartphone (samsung core) doet de app het wel maar blijft het beeld van de zenders maar een sec. of 5 in beeld waarna het beeld zwart wordt.

Beste hdy66, ik betreur het dat de app het niet doet op je tablet. Er zijn geen specificaties bekend waaraan een tablet moet voldoen. De software is voornamelijk het belangrijkste. Bij Android vanaf versie 3.1 en bij Apple vanaf iOS 6.1 om de app te laten werken. Voorlopig kunnen we alleen de werking van de app garanderen op de apparaten die staan weergegeven op die link jimny heeft gedeeld.
Wat de software betreft voldoet mijn tablet aan de eisen. Android 5.1
Ik begrijp dat het geen doen is voor jullie om alle tablets te testen maar de lijst met apparaten waarvan wordt aangegeven dat de app zou werken is wel uitermate beperkt. In vergelijking met de Samsung Tab 2 10.1 inch waarvan jullie aangeven dat de app werkt is mijn tablet gelijkwaardig. Dan is het dus wel heel vreemd dat het niet werkt op mijn tablet.
Reputatie 8
Het is maar een klein lijstje.
Zou je aan toe kunnen voegen: Lenovo Tab 2 A10-70F

Reageer