beantwoord

TV app Android stilstaand beeld na update

• 1 februari 2017
  • 5 reacties
  • 785 keer bekeken

Reputatie 1
Na update ITV app op Android telefoon, blijft het beeld na enkele seconden stilstaan. Heel fijn..... NOT!
Hoe kan ik de oude app terug krijgen? Die deed het dagelijks zonder problemen! HELP!

Groetjes,

Benthe Zonder TV
icon

Beste antwoord door jimny 1 februari 2017, 17:34

De oude app terugzetten zal helaas niet lukken, wellicht helpt het als de app verwijderd en opnieuw installeerd, je bent volgens mij de eerste die hier tegenaan loopt op het forum
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De oude app terugzetten zal helaas niet lukken, wellicht helpt het als de app verwijderd en opnieuw installeerd, je bent volgens mij de eerste die hier tegenaan loopt op het forum
Badge
Voor in het vervolg: 'rip' je eigen app naar een apk als deze werkt voordat er een update komt. Zo kan je deze weer terug plaatsen als de nieuwste update niet voor je werkt.

Daar heb je nu niks aan, maar wellicht is er een mede user die je via PM wel kan helpen.
Reputatie 1
Bedankt voor de vlotte reacties! Oude versie had niet geholpen denk ik, want op iPhone moet ik gedwongen updaten. Oude werkt niet meer. Op iPhone loopt t goed. Opnieuw installeren op Android zal ik ff proberen.
Badge +1
Hoi Benthe,

Balen zeg! 😞 Laat je het hier nog weten als je de app opnieuw geïnstalleerd hebt?
Badge +1
Hi Benthe, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!