TV-app

  • 26 september 2020
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1

Het beeld op mijn tablet via de TV-app valt voortdurend uit. Ja, ik heb op mij iPad de laatste updates geïnstalleerd ende iPad opnieuw opgestart.


6 reacties

Hoe bedoel je dat uitvallen, zwart beeld, bevriezen, welke ios en welke ipad?

Reputatie 1

Het beeld wordt zwart, met de twee ronde pijltjes en 30 sec. voor- en achteruit en de pauze-speel knop ertussenin. Op een iPad Air 2 met iOs 14. Dat gebeurt de laatste tijd onregelmatig. Daarvoor eigenlijk nooit.

Is dat vooral sinds de update naar IOS 14?

Reputatie 1

Nu je het zo nadrukkelijk vraagt, ik denk idd van wel

Reputatie 3
Badge +1

Met 'de laatste updates geïnstalleerd’ bedoel je ook de laatste versie van de app? Mocht je de app nog niet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebben, dan mag je dit eerst nog doen. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je!

Reageer