Tv app

• 1 juni 2014
  • 2 reacties
  • 267 keer bekeken

Reputatie 1
Wat is het weer een drama met de tv app van Telfort. Elke minuut valt de verbinding weg en duurt het ruim een minuut voordat je weer kan kijken.
Kan toch niet dagelijks mijn modem resetten. Mijn kanaal is het sterkst dus dat is het ook niet. Heb vandaag besloten om te stoppen met Telfort heb niet het gevoel dat Telfort gaat verbeteren jammer.

2 reacties

Reputatie 1
Het is overigens geïnstalleerd op een ipad ios 7
Reputatie 8
Badge +16
@Jerros,

Vervelend dat je problemen ervaart met de tv app van Telfort. Je geeft aan dat de verbinding wegvalt en dat je het modem steeds moet resetten. Waarschijnlijk betreft dit dan een WiFi probleem. Maar om dit met zekerheid te kunnen vast stellen heb ik een aantal vragen voor je. Valt de verbinding ook weg als je andere apparaten draadloos gebruikt zoals een laptop of smartphone? Heb je storende apparaten (zoals bijvoorbeeld een magnetron)in de buurt van je modem? Zo ja, deze apparaten graag verplaatsen zodat ze de draadloze verbinding niet kunnen verstoren. Valt de internetverbinding ook uit als je er bekabeld gebruik van maakt? Ik lees dit graag van je.

Stephen

Reageer