TV aansluiting Slaapkamer

• 2 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 420 keer bekeken

Hi, ik wil een 2e tv aansluiten in mijn slaapkamer. In deze kamer heb ik alleen geen punt waar een internet kabel op aangesloten kan worden, wat zijn de opties bij Telfort om deze toch werkbaar te krijgen? Ik wil liever geen kabels door gaan trekken etc. Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/tvverbindingsset-bestellen.htm

Geen garantie op een vlekkeloze ontvangst... 😉
Badge +1
Hoi jwbos, welkom op ons forum! Er bestaat een alternatief voor het trekken van een internetkabel. Zoals Enterprise aangeeft bieden wij een TV-verbinding Set (Homeplug) aan van het merk Devolo.

Het zijn twee "stekkers" die je in het stopcontact zet. Het internet-signaal (of Interactieve TV) wordt dan via het stroomnet in het huis in de muur verzonden. Over het algemeen werkt het goed, maar zoals Enterprise terecht aangeeft, kunnen we daar geen garantie op geven omdat externe factoren er invloed kunnen hebben. Denk bijvoorbeeld aan de kwaliteit van de bekabeling in huis of welke apparaten er nog meer in huis aangesloten zitten.

Er is maar één manier om er achter te komen of het bij jou thuis werkt en dat is uitproberen. Kies je er voor om de set op onze webshop te bestellen en het blijkt achteraf niet goed te werken dan mag je kosteloos terug sturen en krijg je uiteraard je geld weer terug.
Badge +1
Hi jwbos, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!