beantwoord

tv aansluiting

• 10 april 2013
  • 2 reacties
  • 2123 keer bekeken

Badge
goedemorgen, wij zijn overgeatspt van ziggo naar telfort heb nu 2 devolos voor 2 tv toestellen. nu konden wij met ziggo altijd in de logeerkamers ook tv kijken nu niet meer, klopt dat? En wat kunnen wij daaraan doen om daar ook gewoon weer tv te kijken?
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Enterprise 10 april 2013, 12:01

Twee Devolo's voor twee TV's, dat ga je niet redden...

Je hebt óf iTV voor één televisie besteld, óf je hebt één Devolo te weinig gehad.

In het eerste geval kan je via Mijn Telfort inloggen en een tweede TV-aansluiting bestellen.

In het tweede geval, als je al een abonnement hebt voor twee TV's, moet er één Devolo bijkomen (via Telfort neem ik aan).
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Met interactieve TV kun je televisie kijken op 2 TV's. Via PC, smartphone en tablet is het mogelijk om televisie te kijken via http://telfort.itvonline.nl of de app.

Daarnaast is het mogelijk een abonnement te nemen op Digitenne. De abonnementskosten zijn gratis, een tuner kost € 4,07 huur per maand.
Reputatie 8
Badge +10
Twee Devolo's voor twee TV's, dat ga je niet redden...
Je hebt óf iTV voor één televisie besteld, óf je hebt één Devolo te weinig gehad.
In het eerste geval kan je via Mijn Telfort inloggen en een tweede TV-aansluiting bestellen.
In het tweede geval, als je al een abonnement hebt voor twee TV's, moet er één Devolo bijkomen (via Telfort neem ik aan).

Reageer