Tv aansluiten op tp-link AC 8

• 5 januari 2018
  • 5 reacties
  • 325 keer bekeken

Geen resultaat voor de zoekterm 'Ik heb een TP- Link AC 8 aangesloten waarbij ik de experiabox modem. Internet werkt prima maar de tv niet. Krijg de melding tv- ontvanger kan geen verbinding maken met netwerk terwijl de Smart tv die op de zelfde internet aansluiting zit wel internet heeft'

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Dalek, werkt het wel zonder de TP - Link aangesloten? Dan kunnen we nagaan waar het probleem zich precies afspeelt. Heb je de tv op de juiste source gezet, op HDMI? En wil je eens een andere HDMI poort proberen als je er nog 1 op hebt op je televisie?
Hallo Cindy,

Hiervoor had ik hem via de experiabox V8(N 600) aangesloten. Toen werkte het wel maar was mijn internet in huis super slecht. ik heb jullie verzocht om een experiabox V 10 (AC 1200) maar die kreeg ik niet en ze waren ook niet voorradig. De experiabox V8 gebruiken we nu als Modem en de TP- Link AC 8(AC 1750) is hier op aangesloten. Internet werkt nu super. Aan alle andere aansluitingen is niets verandert. Dus niet aankomen met of ik de tv op de juiste source heb gezet wat anders had ik de melding van de TV-Box ook niet kunnen lezen. De melding die hij geeft is: "tv- ontvanger kan geen verbinding maken met netwerk"
Badge +18
Dubbelpost, zie ook
https://forum.telfort.nl/internet-267/tp-link-ac-8-73501/index1.html#post603101.
Niet handig 2 topics over het zelfde onderwerp.
Nelly Jacoba,

dat het een dubbelpost is was al door andere vastgesteld.
Misschien is het ook niet geheel duidelijk als je sub-forums aanmaakt dat je niet in de diverse sub-forums je vraag moet stellen als de vraag raakvlakken heeft met meerderen sub-forums.
Maar interessanter is het of je ook een oplossing voor het probleem hebt behalve de vaststelling dat het een dubbelpost is?
Reputatie 8
Maar interessanter is het of je ook een oplossing voor het probleem hebt behalve de vaststelling dat het een dubbelpost is?
Doorloop je eigen dubbelposten of er antwoorden bij staan met betrekking tot je probleem.
Die worden namelijk slechts één keer beschreven.

Reageer