Triest bericht: per 1 juli meer betalen, minder HD zenders ontvangen!

• 13 mei 2016
  • 2 reacties
  • 986 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
De jaarlijkse tariefsverhoging valt per 1 juli 2016 wel heel fors uit: ruim 4%. Voor mij heel vervelend is dat ik heel regelmatig naar BBC First HD en Canvas HD kijk en dat deze zenders uit het HD aanbod geschrapt gaan worden. Hoezo verbetering van kwaliteit en dienstverlening????
Diep triest dat ik aangewezen ben op de monopolist KPN!!!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Vervallen van die genoemde zenders in HD vind ik inderdaad ook een verarming.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat er in de loop van de tijd steeds meer HD zenders BIJKOMEN, niet minder.
Volgens mij klopt het nieuwe overzicht niet. Het oude overigens ook niet. MTV zou ook niet in HD zijn en is dit al tijden. Ik verwacht dat Één, Canvas en BBC First gewoon HD blijven.

History zou ook HD blijven, alsdus het aangepast bericht op de site. Eerst stond er History en nu History HD.

Wat ik schrijnender vind, is dat het volgende er nog altijd niet staat en gedeeld is:
- NPO zenders wordt verminderd. De zenders NPO Best en NPO Humor worden als gevolg van bezuinigingen gestopt (als zelfstandig kanaal).
- SYFY en 13th street verdwijnen.

Dat betekent volgens mij dat:
- Basis 1 zender extra heeft na de wijzigingen (inclusief verschuivingen van plus naar basis).
- Pluspakket: er 2 minder over zal houden na de wijzigingen.

Bron: TotaalTV.