beantwoord

Trage tv ontvanger

• 28 juni 2018
  • 18 reacties
  • 172 keer bekeken

Badge
Al een paar maanden kamp ik met een trage tv ontvanger. Had gehoopt dat het vanzelf op zou lossen (storingen) maar helaas. Het lijkt ook steeds erger te worden.

Soms moet ik wel een minuut wachten eer hij eindelijk naar een ander kanaal springt. Soms krijg ik hem ook niet uit waardoor ik genoodzaakt ben om de schakelaar te gebruiken.

Nieuwe batterij in afstandsbediening helpt niet. Resetten/fabrieksinstellingen/stroom eraf ook niet, heb hem nu al zo vaak gereset. Het gaat wel iets sneller, maar binnen no time weer traag. En om dat nu elke keer te doen waar je weer ellenlang op moet wachten heb ik niet zo zin in.

Iemand een idee/oplossing?

Befankt!
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 4 juli 2018, 18:09

Hi xxAngelxx,

Dank je wel voor het aanvullen van je profiel! Ik zie dat je gebruik maakt van Motorola tv-ontvangers. Ik zie dat je twee ontvangers in gebruik hebt, dus deze ga ik allebei voor je vervangen. Laat je het me weten hoe het gaat met de nieuwe ontvangers? Ik hoop dat dit het voor je op lost 🙂
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 3
Krijgt het kastje wel voldoende koeling? Wordt de behuizing ook heet? En welk kastje heb je?
Ja hoor, vervangende ontvanger.
Webcare kan dat voor je regelen.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Je kan ook bellen of chatten.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 3
Badge +4
Hi xxAngelxx,

Wat balen dat je ontvanger niet naar behoren werkt! Ik ga graag voor je kijken wat er aan de hand kan zijn. Ik heb hiervoor wel enkele gegevens van je nodig, zou je je profiel op het forum willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer en geboortedatum? Laat het me even weten wanneer je dit hebt aangevuld, dan ga ik voor je aan de slag!
Badge
Goedemiddag,

Ik heb mijn gegevens aangepast. Btw kastje is niet overhit ofzo, het reageert gewoon heel slecht tot niet.

Nog een voorbeeld: als ik wil verder spoelen blijft hij door spoelen ook al druk ik op play of pauze of terug spoelen.
Reputatie 3
Badge +4
Hi xxAngelxx,

Dank je wel voor het aanvullen van je profiel! Ik zie dat je gebruik maakt van Motorola tv-ontvangers. Ik zie dat je twee ontvangers in gebruik hebt, dus deze ga ik allebei voor je vervangen. Laat je het me weten hoe het gaat met de nieuwe ontvangers? Ik hoop dat dit het voor je op lost 🙂
Badge
Hoi Rozemarijn,

Ja klopt! Super bedankt voor de vooralsnog goede service. Zodra ik ze binnen heb laat ik het je weten of het is opgelost.

Groetjes
Badge
Oh ik lees nu trouwens dat er ook een ontvanger bestaat voor netflix? Als ik toch 2 andere krijg zou ik graag ontvangers willen hebben die dat ondersteunen. Zou je dit kunnen regelen?

Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
De nieuwe ondersteunen Netflix.
Reputatie 3
Badge +4
Hi xxAngelxx,

Wat GJC zegt klopt inderdaad, op je nieuwe ontvangers kun je ook genieten van Netflix 🙂 Ik hoop dat dit het probleem op lost, meld het gerust wanneer dit niet het geval is, dan kijken we verder naar oplossingen!
Badge
Goedemiddag,

Ik heb helaas beide ontvangers nog niet ingesteld, aangezien ik nog veel programma's had staan welke ik nog moest zien. Ik was bang dat als ik een nieuwe tv ontvanger aan zou sluiten ik dan alles kwijt zou zijn.
Tevens ben ik ook net pas terug van vakantie.

1ste nieuwe tv ontvanger aangesloten en werkt goed. De 2de helaas niet, Ik krijg foutcode 64; er zijn teveel tv ontvangers aangesloten. Op dit adres zou ik er 2 mogen hebben, maar ik denk dat het systeem nu 4 telt..

Kunnen jullie dit aub in jullie systeem zo spoedig mogelijk resetten?

Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik denk dat inderdaad de oude niet losgekoppeld zijn. Zodra Webcare dit leest zullen ze dat wel doen. Je opnames staan "in de cloud" dus die ben je niet kwijt.
Badge
Bedankt GJC, ik wacht het af.
Reputatie 8
Badge +11
Gezien hoe lang het topic al loopt lijkt het niet echt haast te hebben, maar je kunt als het sneller moet Facebook of Twitter proberen:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Badge
Zoals ik al zei, had ik eerder geen mogelijkheid om de ontvangers om te switchen, omdat ik niet wist dat de opnames behouden zou blijven en ik net terug ben van vakantie.

Jammer van deze reactie.. Ik zeg alleen in laatste bericht dat ik het afwacht, als het spoed had, had ik wel andere manieren getracht en het is sowieso zondag. Oude ontvanger ziet ie wel dus kan gewoon nog tv kijken. Dus nee, Facebook of Twitter is voor mij niet nodig
Reputatie 8
Badge +11
Ik denk dat je me niet goed hebt begrepen. Ik probeerde behulpzaam te zijn door je te wijzen op eventuele andere mogelijkheden. Ik zie niet in wat daar jammer aan is.
In dezelfde situatie zou ik ook gewoon rustig wachten, simpelweg omdat ik zowel Facebook als Twitter niet gebruik.

Het zal binnenkort wel opgelost worden.
Reputatie 8
Badge +10
Hi xxAngelxx, het lijkt er inderdaad op dat 1 oude tv-ontvanger in het systeem is blijven staan. Deze heb ik er voor je uit gehaald! En ik denk dat GJC je probeerde te helpen het zo snel mogelijk op te lossen 🙂 Laat je me weten of het nu is gelukt?
Badge
Beste Alexandra,

Het werkt, bedankt voor de moeite en snelle hulp.
Reputatie 8
Badge +10
Daar ben ik blij mee, graag gedaan! Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen 🙂

Reageer