beantwoord

Trage of geen ondertiteling bij programmagemist

• 12 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 449 keer bekeken

Als ik bij programma gemist (betaalde)afleveringen terug kijk met ondertiteling dan klopt de ondertiteling niet blijft achter of is er helemaal niet. Diverse keren alles opnieuw opgestart, modem en ontvanger maar probleem blijft.... iemand enig idee hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Christy 19 augustus 2015, 12:59

Welkom op het forum Belfort. Wat lastig dat je hierdoor het programma niet goed hebt kunnen volgen. Je geeft aan dat je het modem en de tv-ontvanger al opnieuw op hebt gestart. Dit heeft helaas niet geholpen. Je kunt nog proberen om de tv-ontvanger te resetten. Dit kun je doen met deze instructie.

Wil je mij laten weten of dit helpt? Zo niet, dan ben ik erg benieuwd bij welk(e) prorgamma('s) dit probleem zich voordoet. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Welkom op het forum Belfort. Wat lastig dat je hierdoor het programma niet goed hebt kunnen volgen. Je geeft aan dat je het modem en de tv-ontvanger al opnieuw op hebt gestart. Dit heeft helaas niet geholpen. Je kunt nog proberen om de tv-ontvanger te resetten. Dit kun je doen met deze instructie.

Wil je mij laten weten of dit helpt? Zo niet, dan ben ik erg benieuwd bij welk(e) prorgamma('s) dit probleem zich voordoet. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Reageer