beantwoord

Traag Motorola kastje, resetten verhelpt het kort

• 24 september 2017
  • 9 reacties
  • 148 keer bekeken

Al eerder vraag gesteld waarom kastje traag schakelt.
Alles opnieuw volgens aanwijzigingen ingesteld... 1 week redelijk resultaat, maar nu weer traag en ook schakelen door opnames is niet te doen
Toch maar nieuw kastje?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 25 september 2017, 17:02

Hoi Gerardvdwouw, welkom op het forum. Ik begrijp dat je al flink wat resets en herstartpogingen verder bent, maar je TV ontvanger na verloop van tijd weer langzaam wordt. Dit is vervelend. Om die reden heb ik een vervangende TV ontvanger voor je besteld. Deze zal binnen een paar dagen bij je afgeleverd worden.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Gerardvdwouw, welkom op het forum. Ik begrijp dat je al flink wat resets en herstartpogingen verder bent, maar je TV ontvanger na verloop van tijd weer langzaam wordt. Dit is vervelend. Om die reden heb ik een vervangende TV ontvanger voor je besteld. Deze zal binnen een paar dagen bij je afgeleverd worden.
Vast heel erg bedankt!
Wieger, mijn kastje vip 1853, wordt ook streeds trager en start soms vanzelf op tijdens tv kijken. Opnames zijn door te spoelen ed. Zou U mij ook een nieuw kastje kunnen sturen.
Had vorig jaar ook last met internetmodem en dit was gelijk opgelost met een nieuw modem, nu echter kastje tv problemen

Gr henri
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Henri, met een langzame TV ontvanger is het niet fijn TV kijken. Begrijpelijk dat je dan naar een oplossing gaat zoeken. Ik wil je voor de zekerheid nog vragen de TV ontvanger nog te resetten naar defabrieksinstellingen. Mocht dat niet werken, dan zal ik een vervangende TV ontvanger voor je bestellen.
Dat heb ik al enkele keren gedaan, maar na enkele dagen heeft ie weer dezelfde kuren
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Henri, dat is een helder antwoord. Dan ga ik de ontvanger omruilen voor je. Binnen een paar dagen komt de nieuwe TV ontvanger bij je binnen.
Tv onvanger ontvangen en aangesloten, werkt weer prima. Bedankt Wieger
Zit geen retourbon bij voor oude. Hoef dit niet ??
Reputatie 8
Badge +11
Je kunt het hierheen terugsturen:

Telfort Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Als je een label wilt printen vind je dat hier.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Henri, GJC heeft je al het antwoord gegeven. Dankjewel GJC! :)

Je kunt het hierheen terugsturen:

Telfort Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Als je een label wilt printen vind je dat hier.

Reageer