TP-link en tv

  • 4 juli 2016
  • 1 reactie
  • 303 keer bekeken

Ik heb een draadloze TV op de slaapkamer. De verbinding loopt via een TB-link adapter. Alles is destijds aangesloten en in werking gebracht door Telfort (via een organisatie, die Guideon heet. Deze verbinding geeft regelmatig problemen, met name foutcode F 12.
Als je er Telfort op aanspreekt zeggen zij dat zij TP-link niet ondersteunen, omdat het niet niet bij hen is gekocht. Telfort is echter wel de organisatie die Guideon heeft gestuurd. Waarom neemt Telfort niet haar eigen verantwoordelijkheid?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Beste Wbmengels,

Vervelend dat uw verbinding via de TP-LINK adapter niet goed verloopt. Mocht u geholpen willen worden bij het vaststellen of dit aan de TP-LINK adapter ligt en/of bij het verbeteren van de verbinding, neemt u dan even contact op met onze technische support via support.nl@tp-link.com / 030-6038735. Zij helpen u graag.

TP-LINK