Toevoegen ITV aan lopende aanvraag abonnement

  • 23 mei 2012
  • 0 reacties
  • 1486 keer bekeken

Beste webcare,
Enkele weken geleden heb ik een abonnement bij telfort besteld op Internet en bellen. Op dat moment was interactieve tv (nog) niet beschikbaar op mijn adres. De opleverdatum is eind 31 juli 2012 ivm huidig abonnement.
Nu wil ik graag alsnog interactieve TV toevoegen omdat het nu wel mogelijk is volgens de postcodecheck. Er werd telefonisch gezegd dat dit nu niet meer kan, maar dat ik dit zelf moet doen na de oplevering over ruim 2! maanden! Vervolgens duurt het dan weer 3 weken voordat ik televisie heb. Dit is toch wel een erg klantonvriendelijke service?
Webcare, kunnen jullie dit niet voor mij regelen door iets pragmatischer naar dit probleem te kijken? Dat moet toch mogelijk zijn voor een internetbedrijf?
Alvast bedankt voor de moeite.
groet,
maarten

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer