[Tips van Telfort] Vergeet je serie-opnames niet opnieuw in te plannen?

• 29 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 235 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +16

Het nieuwe televisieseizoen gaat van start dus de TV-zenders starten weer met nieuwe series. Maak je gebruik van het opnemen pakket en heb je Serie Opnemen ingepland, dan moet je deze opnieuw inplannen zodat ook je favoriete series opnieuw worden opgenomen.

Om je hieraan te herinneren zal onderstaand service bericht via de TV-ontvanger worden gecommuniceerd van 30 augustus t/m vrijdag 10 september.

“Het nieuwe televisieseizoen gaat binnenkort van start. Programma’s die u voorheen heeft opgenomen als serie en die nu aan een nieuw seizoen beginnen, dient u opnieuw in te plannen als serie opname. Controleer voor de zekerheid of de afleveringen in uw lijst met geplande opnames staan.”

Voor meer informatie over Serie Opnemen zie website.

2 reacties

Heel leuk dat dit vanaf 30 augustus wordt gemeld, maar nu volg ik station 19 op Net 5 deze zomer en ben ik 2 weken met vakantie en is in de 1e week blijkbaar de 2e aflevering op de avond een nieuw seizoen. Deze valt nergens meer terug te kijken (is meer dan een week geleden uitgezonden). Waarom niet net als in het verleden nieuwe seizoenen automatisch opnemen? Herhalingen van uit een ver verleden worden dan weer wel automatisch opnieuw opgenomen terwijl je daar dan weer net niet op zit te wachten. Wil je een serie niet mee volgen dan is dit zelf stoppen een kleine moeite....
Reputatie 8
Badge +11
@mvanderwal
Ik denk niet dat Stephen nog gaat reageren. Je reageert in een topic van een jaar oud.

Reageer