Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?


Reputatie 8
Badge +2


Is er iets mis met je afstandsbediening? Blijven de knoppen steken, is het klepje defect of heeft de kleine de afstandsbediening laten vallen? In dit topic lees je een stappenplan om het op te lossen.

Problemen oplossen


1. Volg het stappenplan op Telfort.nl om problemen met de afstandsbediening op te lossen.

Afstandsbediening vervangen


2. Geen succes? Ga dan naar de webshop van KPN en schaf een nieuwe afstandsbediening aan.
3. Zoek een inzamelbak voor klein chemisch afval bij jou in de buurt waar je je defecte afstandsbediening kwijt kunt.

Nieuwe afstandsbediening instellen


4. Zodra je je nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen, kun je deze koppelen aan je televisietoestel zodat je maar één afstandsbediening hoeft te gebruiken. Lees hier hoe je dit doet.

1638 reacties

Reputatie 1

… Geen probleem, er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op! ...

Gisteren al geleverd en in gebruik genomen.Heerlijk! We hebben weer volledige controle.
Hartelijk bedankt voor de snelle service.

Reputatie 1
Ah, top! Dan zal je die binnenkort krijgen, veel kijkplezier alvast weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :)
Thanx jasper
Reputatie 8
Badge +11
Witte afstandsbediening reeds een maand kwijt ( dochterlief begrijpt er niets van :)). Wellicht toch met de vuilnisman mee?

Zou u een nieuwe willen opsturen?

Hartelijkd groet,

Gerhard Stoel


Dat klinkt niet goed. Deze kan overal zijn dus. Ik heb in ieder geval een nieuwe gestuurd. Veel plezier ervan.

Beste Telfort,

onze zwarte amino-afstandsbediening is nu echt kapot. Eerst waren de + en - van de volume- en zappknop al omgedraaid, maar nu kunnen we er helemaal niks meer mee. Ook niet na volgen stappenplan. Zouden we een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen?

Groetjes Elise


Ook voor jou is een nieuwe onderweg. Zo is het ook niet meer te behappen.
Reputatie 1
Heel fijn! Hartelijk dank Alexandra!
Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Mirek, welkom bij ons op het forum. Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening gestuurd, deze zal je normaal gesproken binnen enkele werkdagen ontvangen. Ik durf niet te zeggen of dat nu ook lukt, het kan zijn dat de bezorgers met een aangepast schema werken in verband met het coronavirus. Veel kijkplezier alvast weer!

 

Goedemorgen @valon, als je die knoppen gebruikt zou je niet in het menu moeten uitkomen inderdaad. Dat klinkt alsof de afstandsbediening het verkeerde signaal stuurt, laten we die vervangen. Zou je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen zetten? Dan weten waar we het heen kunnen sturen :slight_smile:

 

Reputatie 2
Badge +1
Hoi bedankt alvast de andere is vandaag gearriveerd. Top van Telfort weer dank jullie wel
Reputatie 1

Dag @Marcelvdinther en @SandervdV. Er is voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening onderweg! Deze wordt binnen 3 werkdagen in de brievenbus bezorgd. :slight_smile:

Super. Dank je wel. 

Wow! Afstandsbediening vandaag in de bus, dank voor de snelle service Michael! Na instellen deed de source knop het niet, las in eerder forum dat je het kan oplossen door de stop knop 5 sec ingedrukt te houden en dan code 307 intoetsen. Alles werkt weer perfect!
Reputatie 8
Badge +16
@Dextertje,

Bedankt voor het melden en graag gedaan! 🙂
Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MandersOnline, afstandsbedieningen zijn daar over het algemeen geen fan van inderdaad! Ik stuur je een nieuwe toe, je zult die binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je die gekoppeld hebt aan het tv toestel zal je alles er weer mee kunnen doen :slight_smile:

Reputatie 1

Hoi @tijn80, jouw afstandsbediening is toe aan vervanging inderdaad. Ik heb je een nieuwe gestuurd, binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen!


Ik heb de nieuwe ontvangen. Bedankt voor je hulp!

Reputatie 8
Badge +9
Onze witte afstandsbediening is plotseling enorm dol op het getal 7, waarmee ik bedoel dat ik bijna geen knop kan indrukken of hij maakt er 7 van. Ik moet de tv handmatig uitzetten. De volumeknoppen reageren niet meer, en ik kan in het menu alleen nog maar omlaag. Volkomen onbruikbaar, nieuwe batterijen erin helpt niet. Ik zou heel graag een nieuwe ontvangen.
Dag @K_vH. Allereerst mijn welgemeende excuses voor de late reactie. Je bericht is er op een of andere manier tussendoor geglipt. ☹ Wel zie ik dat er inmiddels een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg is. Die heb je binnen 3 werkdagen in je brievenbus!
Reputatie 1
Badge
Ook mijn afstandsbediening is stuk en ik zou graag een nieuwe willen ontvangen. Deze werkt helemaal niet meer. Mijn klantnummer is 1001297038.
Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +10

Hoi @MissCroeze, dat is natuurlijk niet handig. Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan help ik je verder :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

@sm1001843598, de afstandsbediening is onderweg. :)

Reputatie 1
Ah top! Bedankt 🤗
Reputatie 1
@
...afstandsbedieningen en trouwe viervoeters niet samen haha....
LoL zeker gaan ze niet altijd samen, vaker gaat het goed. Ze
Blijven wel heel lief.

Hartelijk dank Stefan voor positieve reactie. Top service!
Groet en een 🐾
Reputatie 1
Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen, maar de kortingscode werkt niet. Ik heb hem ook meerdere malen ingevoerd en nogsteeds niks.
Ik werd doorvermeld om het hier aan te geven, dus bij deze doe ik dat.
Graag hoor ik iets terug. Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Met die integratie zal hij bedoelen dat je gewoon kunt inloggen in je account en daar aangeven dat een nieuwe AB nodig is. In die omgeving zijn de klantgegevens aanwezig en je hoeft dan niet naar het forum voor een aanvraag.
Reputatie 8
Badge +11
Ook bij ons is helaas de witte afstandsbediening er mee gestopt. Van alles geprobeerd maar helaas doet niks meer. Zou graag een nieuwe willen ontvangen van jullie. Postcode en huisnummer staat in mijn profiel.😀

It's on his way! Binnen twee werkdagen zal deze thuisbezorgd worden. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
@egvandermaten,

Wat jammer dat de afstandsbediening de val niet heeft overleefd. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze mag je binnen enkele werkdagen van ons ontvangen.
Reputatie 1
Ik heb de nieuwe afstandsbediening ontvangen en die werkt weer perfect. Dankjewel Stephen en Telfort.

Met vriendelijke groet
Werner
Hallo Stephen, ik heb de afstandsbediening ontvangen, alles werkt weer prima. Dank je voor de service. Marco
Reputatie 4
Badge +6
@Nieuwenhuis, ik heb de afstandsbediening besteld! De afstandsbediening wordt morgen of overmorgen bij je thuis geleverd 🙂.
Reputatie 1
Top, bedankt

Reageer