Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Reputatie 8
Badge +2

Per 2 november 2020 is het niet meer mogelijk nieuwe topic en reacties aan te maken op het Telfort Forum.

Je kunt de vragen, antwoorden en discussies uit het verleden hier nog lezen. Wanneer je een nieuwe vraag hebt, ben je van harte welkom op het KPN Forum

Is er iets mis met je afstandsbediening? Blijven de knoppen steken, is het klepje defect of heeft de kleine de afstandsbediening laten vallen? In dit topic lees je een stappenplan om het op te lossen.

Problemen oplossen

1. Volg het stappenplan op Telfort.nl om problemen met de afstandsbediening op te lossen.

Afstandsbediening vervangen

2. Geen succes? Ga dan naar de webshop van KPN en schaf een nieuwe afstandsbediening aan.
3. Zoek een inzamelbak voor klein chemisch afval bij jou in de buurt waar je je defecte afstandsbediening kwijt kunt.

Nieuwe afstandsbediening instellen

4. Zodra je je nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen, kun je deze koppelen aan je televisietoestel zodat je maar één afstandsbediening hoeft te gebruiken. Lees hier hoe je dit doet.

1718 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Twente Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. Dit geldt voor iedereen, of je nu al naar KPN bent overgezet, of nog een Telfort klant bent. Er is nog een klein groepje klanten die nog overgezet worden. Je wordt hierover per e-mail geïnformeerd, ook dan geldt dat je nu al welkom bent bij KPN.

De service van Telfort verhuist met je mee: Wij als moderators gaan ook mee naar het KPN Forum. Ook de helpers van Telfort zijn daar aanwezig. We helpen je daar samen op dezelfde manier verder.
TIP: Zet Telfort in het onderwerp van je topic, als het een Telfort vraag betreft.

Reputatie 1

@Twente Goedemorgen Gertjan, ik zorg dat er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt. Je hebt 'm binnen enkele dagen in huis.

Verder sluit het Telfort Forum vandaag. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. We helpen je daar graag verder!

Hallo Alexandra, bedankt voor het toesturen van een nieuwe afstandsbediening.

Maar ons glasvezel alles in één is nog steeds niet overgezet naar KPN.

Ik had problemen met het modem en had KPN hier over gebeld maar zij kunnen niet in mijn gegevens inzien, dus via een omweg naar een Telfort medewerker is het probleem afgelopen week opgelost en een nieuwe toegestuurd.

Dus hulp bij KPN gaat niet werken zolang het niet is overgezet, dus ook administratief.

Vriendelijke groeten,

Gertjan

Reputatie 8
Badge +11

@Twente Goedemorgen Gertjan, ik zorg dat er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt. Je hebt 'm binnen enkele dagen in huis.

Verder sluit het Telfort Forum vandaag. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. We helpen je daar graag verder!

Reputatie 1

Hallo @Twente , vul in het privédeel  van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in en een moderator komt er op terug.

Weet je zeker dat je nog niet over bent?

Anders kun je in MijnKPN gratis een nieuwe AB aanvragen.

Nee ben nog niet over, en als het goed is staat alles in mijn privé gedeelte.

Ik heb van de week nog contact gehad met KPN en ze konden de gegevens nog niet inzien van Telfort glasvezel alles in één.

Vriendelijke groeten,

Gertjan

Reputatie 1

Nee ben nog niet over, en als het goed is staat alles in mijn privé gedeelte.

Ik heb van de week nog contact gehad met KPN en ze konden de gegevens nog niet inzien van Telfort glasvezel alles in één.

Vriendelijke groeten,

Gertjan

Hallo @Twente , vul in het privédeel  van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in en een moderator komt er op terug.

Weet je zeker dat je nog niet over bent?

Anders kun je in MijnKPN gratis een nieuwe AB aanvragen.

Reputatie 1

Hallo Telfort,

Onze witte afstandsbediening werkt helemaal niet meer op indrukken van de knoppen.

Meerdere nieuwe batterijen geprobeerd en dit verhelpt het probleem niet, dus denk dat de afstandsbediening voor de HMM2260V2 de geest heeft gegeven.

Kan er alstublieft een nieuwe toegestuurd worden?

We zijn als het goed is nog niet overgezet naar KPN en heb hier ook nog geen mail van gekregen dat we zijn overgezet.

Vriendelijke groeten,

Gertjan

Reputatie 1

Hallo @almulder , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je dit in MijnKPN gratis aanvragen.

Ben je nog TFT-klant vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Hallo Jan, hartelijk dank voor jouw aanwijzing. Het is inmiddels geregeld.

mvg L. Mulder

Hallo @almulder , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je dit in MijnKPN gratis aanvragen.

Ben je nog TFT-klant vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Reputatie 1

Hallo Telfort,

Ik weet niet of dit nog via dit forum kan, aangezien jullie nu KPN zijn geworden, maar mijn witte afstandsbediening werkt na 2 jaar dienst niet goed meer. Batterijen zijn al gewisseld, maar sommige knoppen doen het erg slecht. (meerdere malen drukken voor er een reactie komt).

Is het mogelijk, dat ik een nieuwe kan krijgen?

mvg L. Mulder

Reputatie 8
Badge +10

Hallo Telfort,

Onze afstandsbediening (of ontvanger) heeft de laatste tijd regelmatig kuren. Elke toets die je indrukt op de afstandsbediening wordt oneindig naar de ontvanger gestuurd, totdat je een andere toets indrukt, dan blijft die weer hangen. Nieuwe batterijen helpt niet. Kunnen jullie helpen met een oplossing voor het probleem?

Alvast bedankt,

Groeten,

Stephan Vinken

Dat lijkt me behoorlijk irritant, @svinken. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Die ligt binnen 3 werkdagen in je brievenbus.

Reputatie 1

Hallo Telfort,

Onze afstandsbediening (of ontvanger) heeft de laatste tijd regelmatig kuren. Elke toets die je indrukt op de afstandsbediening wordt oneindig naar de ontvanger gestuurd, totdat je een andere toets indrukt, dan blijft die weer hangen. Nieuwe batterijen helpt niet. Kunnen jullie helpen met een oplossing voor het probleem?

Alvast bedankt,

Groeten,

Stephan Vinken

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @M. Kromkamp, ik lees dat je wel toe bent aan een nieuwe afstandsbediening. Fijn dat je, op advies van JanD, je gegevens al ingevuld hebt. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk via de post thuis, binnen enkele werkdagen.

Hallo @M. Kromkamp , vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in dan kan een moderator er mee aan de slag.

Goedemorgen,

Onze afstandsbediening werkt niet goed meer. Vooral de bovenste twee knoppen (aan-uitknoppen) reageren vaker niet dan wel. De batterijen zijn al een keer vervangen, maar hielp niet.

Wij hopen op een snelle oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet,

1. Kromkamp
Reputatie 1

Dag Telfort, 

Bedankt voor jullie tegemoetkoming. Heel erg blij mee!

Groeten, 

Lisa

Reputatie 8
Badge +11

@LisaBom Ik kan me voorstellen dat dat wel vrij eentonig wordt en dat je ook graag nog eens ergens anders naar kijkt, zoals de Tour de France :slight_smile: Geen probleem, je ontvangt de nieuwe afstandsbediening zo snel mogelijk in de brievenbus thuis! Veel kijkplezier straks.

Reputatie 1

Dag Telfort, 

Kanaal 777 is niet het meest interessant, maar wel het meest populaire als je het de afstandbediening vraagt. We mogen nergens anders meer naar kijken, wat toch wel jammer is nu de Tour de France is begonnen.. Help! Niets werkt. Batterijen, knoppen loskrijgen, te vergeefs.

Groeten,

Lisa

Reputatie 8
Badge +11

Hi @PCGROENEVELD :slight_smile:  In deze coronatijden krijgen veel mensen minder beweging, dus misschien dacht de afstandsbediening dat hij je daar een handje mee moest helpen?

Ik ben het dan niet eens met de afstandsbediening, ik stuur je een hierbij meteen een nieuwe toe! Binnen enkele werkdagen zal je die ontvangen, veel kijkplezier alvast weer!

Hai ook hier is de aan/uit knop liever lui als moe, die heeft zoiets van dat doe je zelf maar.

Wel lekker retro om voor het aan en of uit zetten van de tv iemand moet opstaan:laughing:

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @w.caldenhoven, fijn dat je op advies van JanD je gegevens al ingevuld hebt! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ligt binnen enkele dagen in jouw brievenbus.

Reputatie 1

Hoi. Onze afstandsbediening heeft na een jaar de geest gegeven. Hij reageert helemaal nergens meer op. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe  op te sturen?

Hallo @w.caldenhoven , wacht s.v.p. de reactie van een een moderator af.

Zet in je privé profiel s.v.p. je postcode/huisnummer/klantnummer.

Voor een snelle(re) reactie kun je bellen 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Dankjewel Jan, heb het inmiddels aangepast!

Hoi. Onze afstandsbediening heeft na een jaar de geest gegeven. Hij reageert helemaal nergens meer op. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe  op te sturen?

Hallo @w.caldenhoven , wacht s.v.p. de reactie van een een moderator af.

Zet in je privé profiel s.v.p. je postcode/huisnummer/klantnummer.

Voor een snelle(re) reactie kun je bellen 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Reputatie 1

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Ton Verhoeven, welkom op het forum. Het klinkt alsof jouw afstandsbediening de geeft gegeven heeft inderdaad. Een nieuwe is nu naar je onderweg! Binnen enkele werkdagen zal je die ontvangen.

Reageer