Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1703 reacties

Reputatie 1
Badge

@Alexandra - Telfort 
Top! Dank je. :slight_smile:

Reputatie 1

Hallo,

Mijn witte afstandsbediening reageert niet meer goed. Sommige knoppen kunnen ook niet meer goed ingedrukt worden. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Mvg,

Marc

Reputatie 8
Badge +11

@marc_b Goedemorgen Marc, dat is niet handig natuurlijk, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk via de post :slight_smile:

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort  Dank je wel!

Reputatie 1
Badge

Hallo

Onze afstandsbediening reageert sinds enige tijd bij bepaalde knopjes heel slecht of zelfs niet. Ook na het vervangen van de batterijen hetzelfde probleem. We hebben ook het stappenplan doorlopen. Kunnen wij een andere krijgen?

Bedankt.

Mvg Martine

Reputatie 8
Badge +11

@DeesVlees Hoi Martine, zo te lezen heb je alles dat je zelf kan proberen al gedaan en ben je echt toe aan een nieuwe. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, deze ontvang je via de post thuis binnen enkele werkdagen, zo snel mogelijk.

Reputatie 1
Badge

Hartelijk dank hiervoor!!

Reputatie 1

Beste Telfort,

Na een jaartje trouwe dienst geeft mij witte afstandsbediening  geen enkel teken van leven meer. Nog nieuwe batterijen, nog het telfort stappenplan bieden uitkomst.

Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?

Vriendelijke groet,

Elja

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ewilhelm, welkom op het forum. Dat is mogelijk, die is hierbij al naar je onderweg! Binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen. Veel kijkplezier alvast weer.

Reputatie 1

@Jasper - Telfort  Dank je wel voor je snelle reactie. Hij kwam gisteren met de post. En alles doet het weer als van ouds.

Vriendelijke groet,

Elja

Reputatie 8
Badge +10

Fijn dat je de nieuwe afstandsbediening al hebt ontvangen, @ewilhelm. Graag gedaan namens Jasper. :slight_smile:

Onze witte afstandsbedieningen werkt niet meer. 2 jaar geen problemen en nu ineens niets meer en ook nieuwe batterijen helpen niet. Hij ziet er nog prima uit en er wordt goed voor gezorgd, maar hij heeft daar geen boodschap aan. Kunnen wij hem omruilen voor een gewilliger exemplaar? 

Reputatie 8
Badge +11

@ebrown Goedemorgen, het wordt na twee jaar dus tijd voor een nieuwe afstandsbediening. Geen probleem, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd :slight_smile: Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis via de post, binnen enkele werkdagen. Gaat het trouwens om één of om beide afstandsbedieningen, die niet (goed) meer werken? 

@Alexandra - Telfort 

1 afstandbediening doet niets meer. De ander hapert soms, die is bijna op zijn eind. Alvast bedankt voor de service en moeite.

Reputatie 8
Badge +12

Wordt geregeld @ebrown!

Super bedankt!!!

Reputatie 8
Badge +12

Super graag gedaan!

Onze witte afstandsbediening heeft het na een paar jaar begeven...Batterijen vervangen gaf geen oplossing...geen lampje of niets meer…..wellicht hebben we een nieuwe nodig…..kan dat geregeld worden? zou fijn zijn...

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Ton Verhoeven, welkom op het forum. Het klinkt alsof jouw afstandsbediening de geeft gegeven heeft inderdaad. Een nieuwe is nu naar je onderweg! Binnen enkele werkdagen zal je die ontvangen.

Reputatie 1

Hoi. Onze afstandsbediening heeft na een jaar de geest gegeven. Hij reageert helemaal nergens meer op. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe  op te sturen?

Hoi. Onze afstandsbediening heeft na een jaar de geest gegeven. Hij reageert helemaal nergens meer op. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe  op te sturen?

Hallo @w.caldenhoven , wacht s.v.p. de reactie van een een moderator af.

Zet in je privé profiel s.v.p. je postcode/huisnummer/klantnummer.

Voor een snelle(re) reactie kun je bellen 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Reputatie 1

Hallo @w.caldenhoven , wacht s.v.p. de reactie van een een moderator af.

Zet in je privé profiel s.v.p. je postcode/huisnummer/klantnummer.

Voor een snelle(re) reactie kun je bellen 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Dankjewel Jan, heb het inmiddels aangepast!

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @w.caldenhoven, fijn dat je op advies van JanD je gegevens al ingevuld hebt! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ligt binnen enkele dagen in jouw brievenbus.

Hai ook hier is de aan/uit knop liever lui als moe, die heeft zoiets van dat doe je zelf maar.

Wel lekker retro om voor het aan en of uit zetten van de tv iemand moet opstaan:laughing:

Reputatie 8
Badge +11

Hi @PCGROENEVELD :slight_smile:  In deze coronatijden krijgen veel mensen minder beweging, dus misschien dacht de afstandsbediening dat hij je daar een handje mee moest helpen?

Ik ben het dan niet eens met de afstandsbediening, ik stuur je een hierbij meteen een nieuwe toe! Binnen enkele werkdagen zal je die ontvangen, veel kijkplezier alvast weer!

Reageer