Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1679 reacties

Mijn Afstands bediening werkt na een aantal jaren niet meer. Ik gebruik nu die van het kastje boven. Maar moet nu telkens met de afstandsbediening lopen van boven naar beneden en als boven iemand tv wil kijken kan die dat niet of omgekeerd. Is het mogelijk dat ik een nieuwe witte afstandbediening van jullie krijg?

Vriendelijke groeten Mejo Enkelaar. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mejo78, welkom hier op het forum. Dat klinkt niet echt handig nee, even rustig tv kijken zit er niet in zo. Je blijft in beweging. Er is hierbij een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg, je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen!

Hallo Telfort,

Na het doorlopen van het stappenplan, geeft de afstandsbediening nog steeds geen gehoor… Lampje brandt niet meer, dus vrees dat hij het begeven heeft. 
Zouden wij een nieuwe mogen krijgen?

Alvast bedankt! 

Groeten Suzanne

Reputatie 8
Badge +12

@SuzanneVerstegen, is onderweg. :)

Beste lezer,

sinds een paar dagen doet onze (witte) Telfort afstandsbediening raar. Knopjes die niet werken, verkeerde functies etc.

We hebben al nieuwe batterijen erin gedaan maar dat heeft niet geholpen! 
Nog tips wat te doen, dit is nogal storend 🤭

Groetjes

Stephan 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb zo geen tip meer @Stephan0783. Maar ik heb je wel een nieuwe gestuurd. Komt zo snel mogelijk naar je toe. 

Hallo Telfort, mijn witte afstandsbediening heeft een aantal knoppen die niet (i-tv aan/uit) of nauwelijks (harder/zachter) meer werken. Alle stappen van de probleemoplosser zijn doorlopen en het resultaat was ‘uw afstandsbediening is stuk’. Kan er een nieuwe worden verstuurd?

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Jellema, goed dat je de stappen al doorlopen hebt, het is duidelijk dat je aan een nieuwe afstandsbediening toe bent. Dat regel ik graag voor je, maar met de gegevens in je forumprofiel kan ik je gegevens helaas niet opzoeken. Kan je jouw postcode en huisnummer toevoegen? Geef je een seintje wanneer je dat hebt gedaan? :slight_smile:

Hartelijk dank voor uw snelle reactie, ik heb inmiddels postcode en huisnummer in mijn forumprofiel gezet.

M.v.g. Harold

Reputatie 8
Badge +11

@Jellema Super, dankjewel! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen! Als je de afstandsbediening meteen even instelt zo gauw je 'm hebt, dan werken ook meteen de functies zoals het volume weer :slight_smile:

Na jaren trouwe dienst is onze afstandsbediening aan vervanging toe. De knopjes blijven steeds steken.  Geprobeerd schoon te maken maar helaas, hij is echt aan vervanging toe. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?

mvg Nathalie Casius

Reputatie 8
Badge +11

@JnathalieC Hoi Nathalie, dat kan gebeuren in de loop van de tijd natuurlijk, geen probleem. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis :slight_smile:

Reputatie 1

Hoi,

Mijn afstandsbediening is van begin 2018, maar nu is het batterijklepje afgebroken. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?

Bedankt!

Sietse Pelle

Reputatie 8
Badge +11

@SPelle Hoi Sietse, als je voor ons je postcode en huisnummer toevoegt aan jouw forumprofiel, dan sturen we je met alle plezier een nieuwe toe :relaxed: 

Geef je hier een seintje wanneer je ze hebt ingevuld?

Reputatie 1

Hallo, de witte afstandsbediening van mijn moeder is stuk.

Zouden jullie een nieuwe op kunnen sturen?

Groetjes, Monique

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Monique S, welkom bij ons op het forum. Lastig dat haar afstandsbediening stuk is, goed dat je haar er mee helpt! Wat is er precies stuk aan die afstandsbediening? Zijn het bepaalde knoppen die het niet doen, of speelt er iets anders?

Als het de volumeknoppen zijn kan het zijn dat de afstandsbediening opnieuw moet worden ingesteld op het tv toestel.

Als dat niet werkt, of als er iets anders speelt horen we het graag van je, dan kijken we naar het vervangen. Zou je daarbij ook kunnen aangeven of het adres op je forumprofiel van jouw moeder is, of van jou?

Reputatie 1

Hallo @Jasper - Telfort ,

Ik heb inmiddels ook al contact met jullie gehad via facebook, dus als het goed is wordt het opgelost en krijgt ze een nieuwe!
Bedankt alvast, groetjes, Monique

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed om te lezen @Monique S, fijn dat het snel wordt opgelost! Als we via deze weg nog iets voor jou of je moeder kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reputatie 1

@SPelle Hoi Sietse, als je voor ons je postcode en huisnummer toevoegt aan jouw forumprofiel, dan sturen we je met alle plezier een nieuwe toe :relaxed: 

Geef je hier een seintje wanneer je ze hebt ingevuld?

Ik heb postcode en huisnr toegevoegd aan mijn profiel.

Groeten,

1. Pelle
Reputatie 8
Badge +11

@SPelle Super, dankjewel! De nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op, je ontvangt 'm zo snel mogelijk via de post :relaxed:

Reputatie 1

Hi,

Ik zit nu al jarenlang met veel tevredenheid bij Telfort, gevolg daarvan wel is dat nu een van mijn afstandsbediening het niet meer goed doet. Maar ik heb nu een witte Telfort afstandsbediening, maar hoe kom ik daar nu aan, aangezien Telfort nu KPN is?

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jan de G. Alle mobiele abonnementen zijn eind januari overgegaan naar KPN, maar dit geldt niet voor de Thuis-abonnementen. Wanneer de Telfort Thuis KPN Thuis wordt, is nog niet precies bekend. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ligt binnen enkele dagen in je brievenbus. 

Reputatie 1

Hi Natasja, oh wat fijn. Dank voor het toesturen en de snelle reactie! Waardeer dit zeer.

Reputatie 1
Badge

Goeiemorgen,

Na jaren trouw gebruik doet mijn (witte) afstandsbediening het niet goed meer.

Knoppen blijven steken of reageren niet goed meer.

Ik heb het stappen plan doorlopen maar ik vrees dat het echt aan de appie zelf ligt.

Reputatie 8
Badge +11

@Code Goed dat je de stappen al doorlopen hebt, ik zorg dat er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt :relaxed: Je hebt 'm zo snel mogelijk thuis!

Reageer