Sticky

[Tips van Telfort] Afstandsbediening stuk?

Toon het eerste bericht

1694 reacties

Reputatie 1

hallo, onze afstandsbediening is op hol geslagen, zodra de batterij erin zit blijft hij cijfers indrukken en de tv blijft dus van kanaal wisselen of op een radiozender springen. Andere batterijen geven hetzelfde effect. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @AMK, dat klinkt bijna alsof jouw afstandsbediening bezeten is, dat is niet de bedoeling natuurlijk! Ik stuur je meteen een nieuwe afstandsbediening toe, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Daarmee zal je weer tv kunnen kijken met alleen de cijfers die jij zelf indrukt, veel kijkplezier alvast weer!

Reputatie 1

Super! :thumbsup: Met deze afstandsbediening kunnen we alleen NPO1 kijken.

Bedankt hoor! :slight_smile:

Reputatie 1

Hallo Telfort, onze dochter heeft de witte afstandbediening laten vallen, en deze is stuk. Kunnen wij een nieuwe krijgen? Alvast bedankt.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @zandbergena, daar kunnen de afstandsbedieningen niet tegen als het te vaak gebeurt inderdaad. Ik stuur je meteen een nieuwe toe, je dochter kan dan nog met de huidige blijven spelen en dan heb jij de nieuwe werkende afstandsbediening :slight_smile:

Reputatie 1

Goedemorgen! De knoppen van onze afstandsbediening blijven “hangen”. Eerst gebeurt er niets en daarna slaat ie op tilt. Nieuwe batterijen geprobeerd, het ding schoongemaakt, maar helaas. Zouden we een vervangende kunnen krijgen?

Reputatie 8
Badge +12

@Cali, een nieuwe is onderweg. :)

Reputatie 1

@Cali, een nieuwe is onderweg. :)

Fijn, dankjewel!

Reputatie 1

Hallo helaas is ons afstandsbediening kapot gegaan zouden jullie ons een nieuwe kunnen sturen mvg cindy uyting

Admin: reactie afgesplitst naar verzameltopic

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Bart nieland,  welkom hier. 

Ik wil je zeker een nieuwe sturen, ik mis hiervoor echter nog jouw huisnummer. Zou je die nog willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan gaat een van ons voor je aan de slag. 

Reputatie 1

Beste Bart 

Hoi ik heb mijn huis nummer toegevoegd achter de postcode mvg Bart nieland

Reputatie 8
Badge +11

@Bart nieland Dankjewel Cindy, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk via de post, binnen enkele werkdagen :incoming_envelope:

Reputatie 1

Dankjewel mvg cindy uyting

Reputatie 1

Onze afstandsbediening reageert niet meer goed. Je moet knoppen lang en hard indrukken om een kanaal te kunnen wijzigen. Batterijen vervangen helpt niet. Is het mogelijk om een nieuwe te ontvangen?

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @tijn80 , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @tijn80, jouw afstandsbediening is toe aan vervanging inderdaad. Ik heb je een nieuwe gestuurd, binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen!

Hallo mijn witte afstandsbediening doet het bovenste gedeelte niet meer na behoren.  Je moet de knopjes erg hard indrukken en dan nog gebeurd er niet tot weinig.  Wat kan ik hier aan doen

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @jeroenmarlies, welkom op het forum! Het lijkt erop dat die knopjes lam zijn, daar is weinig anders aan te doen behalve het vervangen van de afstandsbediening. Ik kan je een nieuwe sturen, zodat je weer rustig kunt kijken. Zo te zien heb je je postcode al ingevuld op je forumprofiel, zou je daar het huisnummer aan kunnen toevoegen? Dan weten we waar we deze heen kunnen sturen.

Jasper bedankt voor je reactie. Fijn dat het verholpen kan worden op deze manier. Heb mijn huisnummer toegevoegd. Groetjes Marlies 

Reputatie 8
Badge +11

Merci, daarmee heb ik je meteen een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen :slight_smile: Veel kijkplezier alvast weer!

Reputatie 1

Hoi @tijn80, jouw afstandsbediening is toe aan vervanging inderdaad. Ik heb je een nieuwe gestuurd, binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen!

Ik heb de nieuwe ontvangen. Bedankt voor je hulp!

Hallo, helaas heeft onze afstandsbediening het na jaren trouwe dienst (bijna) begeven. Waar kan ik een nieuwe aanvragen? Alvast bedankt,

Groet, Arne

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @da1001579760, welkom op het forum. Er is hierbij een nieuwe naar je onderweg. Binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen.

Reputatie 1

Bij een van onze witte afstandsbedieningen haperen de knoppen Volume up/down. Heel lastig als het geluid maar niet zachter wil. 

Kunnen wij een vervanger krijgen? 

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @StephanP, dat is niet handig nee. Geen probleem, er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op! Je ontvangt ‘m zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen :slight_smile:

Reageer